InterCity kusi promocjami na pociągi międzynarodowe. Pasażerowie skarżą się, że nic o tych ofertach nie wiadomo, a bilety będzie można kupić tylko w kasach - donosi "Życie Warszawy".

Na stronie InterCity znalazły się informacje o atrakcyjnych cenach biletów na pociągi międzynarodowe. Tymczasem o promocjach nie wiedzą nic kasjerki na Dworcu Centralnym. Proponują jedynie codzienne wizyty i dopytywanie o okazyjne bilety.

"Jest pewna ograniczona pula promocyjnych biletów, ale jej wielkość jest tajemnicą handlową" - wyjaśnia Kamil Świętoń z biura prasowego PKP InterCity. "Przedsprzedaż tanich biletów na pociągi międzynarodowe rusza na 60 dni przed planowaną podróżą" - dodaje.

Trudności z zakupem promocyjnych biletów są tłumaczone sprytem i szybkością niektórych klientów. Zmiany na lepsze mają prawdopodobnie nastąpić od przyszłego roku, kiedy to InterCity planuje wprowadzić sprzedaż biletów przez Internet.