Od kilku tygodni media piszą o relacjach łączących ministra transportu Sławomira Nowaka z jednym z właścicieli firmy Cam Media, która otrzymywała od skarbu państwa milionowe zlecenia. O sprawie pierwszy napisał "Wprost", który ujawnił, że CM zawarło umowy - m. in. z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Polską Grupą Energetyczną, Ruchem, Pocztą Polską, Totalizatorem Sportowym, PKP i Platformą Obywatelską - na kwoty wynoszące dziesiątki milionów złotych.
Teraz „Gazeta Polska Codziennie” dotarła do kolejnych umów, jakie CM zawarło Ministerstwem Transportu i Spraw Zagranicznych oraz Kancelarią Prezydenta - wszystkie z pominięciem procedury przetargowej. Resort Nowaka zamówił między innymi kampanię „Moda na odblaski. Włącz myślenie”, za którą z pieniędzy podatników zapłacono ponad 450 tys. zł. oraz zlecił wykonanie stoiska promocyjnego używanego podczas imprez „Lata z radiem” za ponad 57 tys.