22 tysiące ludzi z 6 krajów (i 4 kontynentów) odpowiedziało na pytanie, z czym kojarzą im się światowe marki. Uczestnicy badania wymienili w sumie 555 marek. Badanie publikuje portal clear-ideas.com. Oto najciekawsze wyniki.
.
1 Marka dająca najwięcej radości - You Tube
Inne / Jun Ohwada/flickr.com
2 Marka najbardziej skoncentrowana na wizerunku - MTV
Inne / Berto Garcia/flickr.com
3 Marka najbardziej wyrafinowana - Porsche
Bloomberg
4 Najmądrzejsza marka - Financial Times
Inne / Javier Micora/flickr.com
5 Najbardziej ambitna marka - Apple
Bloomberg / Chris Ratcliffe
6 Najbardziej męska marka - Harley-Davidson
Bloomberg / Kevin Lee
7 Najbardziej kobieca marka - Tampax
Media
8 Marka, na której najbardziej można polegać - Dettol (środki czystości)
Bloomberg / Chris Ratcliffe
9 Najciężej pracująca marka - UNICEF
Inne / Howar Lake/flickr.com
10 Najbardziej dostępna marka - Disney
Bloomberg / Victor J. Blue
11 Marka najbardziej nastawiona na współzawodnictwo - Nike
Bloomberg / Jin Lee
12 Najbardziej tradycyjna marka - Vegemite (pasta zrobiona z wyciągu z drożdży, popularna w Australii i Nowej Zelandii)
Inne / Martin Howard/flickr.com
13 Marka najbardziej skupiona na pomyslności - Centrum (witaminy)
Inne / furryscaly/flickr.com
14 Marka dodająca najwięcej otuchy - AA (serwis dla motocykistów)
Inne / Paul/flickr.com
15 Marka najbardziej licząca się z innymi - Oxfam (międzynarodowa organizacja humanitarna, zajmująca się walką z głodem na świecie)
Inne / oxfamnovib/flickr.com
16 Marka, która liczy się najbardziej - Google
Bloomberg / Jason Alden
17 Marka, z którą ludzie chcieliby być kojarzeni - BMW
Bloomberg
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama