Reklama

Siedem trendów w motywacji pracowników w 2018 roku

Motywacja i budowanie zaangażowania pracowników to tematy, które od lat pojawiają się wśród największych wyzwań dla działów HR. Zwłaszcza wobec rosnących i zmieniających się wymagań ze strony kandydatów do pracy, wynikających m.in. z poprawiającej się koniunktury na rynku pracy oraz pojawiających się w szeregach firm przedstawicieli coraz młodszych pokoleń. Benefity pracownicze to dzisiaj oręże w walce o talenty, jak również skuteczne narzędzie w działaniach employer brandingowych. Nie dziwi więc fakt, że rośnie liczba środków przeznaczanych co roku na świadczenia pozapłacowe dla pracowników. Przedstawiamy siedem trendów, które będą odgrywać kluczową rolę w motywacji pracowników w 2018 roku.
Motywacja i budowanie zaangażowania pracowników to tematy, które od lat pojawiają się wśród największych wyzwań dla działów HR. Zwłaszcza wobec rosnących i zmieniających się wymagań ze strony kandydatów do pracy, wynikających m.in. z poprawiającej się koniunktury na rynku pracy oraz pojawiających się w szeregach firm przedstawicieli coraz młodszych pokoleń. Benefity pracownicze to dzisiaj oręże w walce o talenty, jak również skuteczne narzędzie w działaniach employer brandingowych. Nie dziwi więc fakt, że rośnie liczba środków przeznaczanych co roku na świadczenia pozapłacowe dla pracowników. Przedstawiamy siedem trendów, które będą odgrywać kluczową rolę w motywacji pracowników w 2018 roku. / ShutterStock
Motywacja i budowanie zaangażowania pracowników to tematy, które od lat pojawiają się wśród największych wyzwań dla działów HR. Zwłaszcza wobec rosnących i zmieniających się wymagań ze strony kandydatów do pracy, wynikających m.in. z poprawiającej się koniunktury na rynku pracy oraz pojawiających się w szeregach firm przedstawicieli coraz młodszych pokoleń.
Zapisz się na newsletter
Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Drukuj
Skopiuj link

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej