Automatyzacja, robotyzacja, big data i sztuczna inteligencja zmieniają modele biznesowe. Media są branżą, która w ostatnich latach musiała poradzić sobie z wieloma procesami dostosowawczymi. Jakie szersze refleksje – dla różnych branż i dla całej gospodarki – płyną z tych doświadczeń? Na co czeka i na co powinien przygotować się sektor usług?
Nowoczesne technologie zdominowały praktycznie każdy sektor biznesu na całym świecie. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i analizy danych zwiększa nie tylko wydajność i innowacyjność przedsiębiorstw, ale buduje także przewagę konkurencyjną.
Technologie towarzyszą nam niemal w każdej dziedzinie życia, często ułatwiając codzienne obowiązki. W drodze do pracy korzystamy z elektrycznych autobusów czy samochodów hybrydowych, za parking płacimy mobilnie, a inteligentne lodówki same zamawiają najczęściej wybierane produkty z dostawą do domu. Szukając rozrywki czy informacji, sięgamy już nie tylko po telewizyjnego pilota, ale także po smartfon czy tablet. Cały dzień towarzyszą nam aplikacje, bezpośrednio lub w tle. Nie jesteśmy sami ani przez sekundę. Są z nami wszyscy ci, którzy badają nasze preferencje, aby jeszcze lepiej dopasować swoją ofertę do naszych pragnień i potrzeb. Dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii konsumenci są bardziej świadomi, a co za tym idzie, stawiają coraz wyższe wymagania.
Pozostało
90%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama