Weekend może być dla klientów ING Bank Śląski czasem wyzwań. W dniach 23 i 24 września, przez 12 godzin, niedostępna będzie część usług banku. Z czego konkretnie nie będzie można skorzystać?

Niedostępność niektórych usług ING Bank Śląski związana jest z przeprowadzaniem "niezbędnych prac serwisowych". Prace te zostały zaplanowane na sobotni wieczór 23 września, noc z 23 na 24 oraz poranek 24 września do godziny 10:30. Z czym klienci banku mogą mieć wówczas problem?

W trakcie trwania prac serwisowych klienci ING Bank Śląski mogą mieć problemy z następującymi funkcjami:

  • Składanie wniosków w Moim ING i przez stronę internetową banku.
  • Obsługa kart w ING Business.
  • Korzystanie z urządzeń gotówkowych takich jak bankomaty i wpłatomaty.
  • Zmiana limitów.
  • Zamawianie kart płatniczych i nadawanie kartom numerów PIN.
  • Dodawanie i obsługiwanie kart w portfelach mobilnych np. w Google Pay.
  • Przypisanie do telefonu kart w aplikacji Moje ING.
  • Wykonanie transakcji SWE (System Wypłat Elektronicznych dla klientów ING Business Online).
  • Uruchomienie i zarządzanie usługą Visa mobile.
  • Operacje na rachunku karty kredytowej.
  • Przelewy na telefon BLIK do innego banku (w niedzielę 24 września do godziny 4:30).
  • Przelewy Express Elixir (w niedzielę 24 września do godziny 4:30).

Jak się przygotować na te problemy?

„Jeśli możesz, skorzystaj z naszych usług poza godzinami niedostępności. Jeśli potrzebujesz gotówki, możesz ją wypłacić blikiem. Jeśli chcesz zastrzec kartę - zrobisz to na infolinii, pod numerem +48 32 357 00 12 (Koszt połączenia według stawek operatora)” – czytamy w komunikacie.