Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pozory mylą, dowód nie. Policjanci uczą sprzedawców odpowiedzialnego handlu alkoholem

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
"Odpowiedzialny sprzedawca" to hasło piątek edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Za projektem stoi Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie. Akcja prowadzona jest już od 2009 roku. Według organizatorów te 6 lat zaowocowało zmniejszeniem przyzwolenia na sprzedaż alkoholu dzieciom i poprawiło świadomość odpowiedzialności spoczywającej na dorosłych. W jaki sposób organizatorzy chcą chronić dzieci przed alkoholem w tym roku?
"Odpowiedzialny sprzedawca" to hasło piątek edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Za projektem stoi Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie. Akcja prowadzona jest już od 2009 roku. Według organizatorów te 6 lat zaowocowało zmniejszeniem przyzwolenia na sprzedaż alkoholu dzieciom i poprawiło świadomość odpowiedzialności spoczywającej na dorosłych. W jaki sposób organizatorzy chcą chronić dzieci przed alkoholem w tym roku? / ShutterStock

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej