Reklama

Pozory mylą, dowód nie. Policjanci uczą sprzedawców odpowiedzialnego handlu alkoholem

"Odpowiedzialny sprzedawca" to hasło piątek edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Za projektem stoi Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie. Akcja prowadzona jest już od 2009 roku. Według organizatorów te 6 lat zaowocowało zmniejszeniem przyzwolenia na sprzedaż alkoholu dzieciom i poprawiło świadomość odpowiedzialności spoczywającej na dorosłych. W jaki sposób organizatorzy chcą chronić dzieci przed alkoholem w tym roku?
"Odpowiedzialny sprzedawca" to hasło piątek edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie". Za projektem stoi Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie. Akcja prowadzona jest już od 2009 roku. Według organizatorów te 6 lat zaowocowało zmniejszeniem przyzwolenia na sprzedaż alkoholu dzieciom i poprawiło świadomość odpowiedzialności spoczywającej na dorosłych. W jaki sposób organizatorzy chcą chronić dzieci przed alkoholem w tym roku? / ShutterStock
Platforma szkoleniowa, test i internetowa gra. Tak policja i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego uczą sprzedawców odpowiedzialnego handlu alkoholem w ramach kampanii "Pozory mylą, dowód nie!".

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Mateusz Albin

Zapisz się na newsletter
Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Drukuj
Skopiuj link

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej