Firmy spożywcze zaczynają różnicować klientów ze względu na płeć - czytamy w "Pulsie Biznesu". Pojawiły się pierwsze produkty specjalnie dla mężczyzn.

Dotychczas za "męskie" produkty uważano najnowsze modele telefonów, sprzętu sportowego czy aut. Teraz podjęto próbę stworzenia specjalnych produktów spożywczych dla mężczyzn. Uczyniły to dwie polskie firmy.

I tak od kilkunastu miesięcy dostępne są na rynku męskie jogurty Bakomy - 7 zbóż MEN. Natomiast na początku lipca dostępne będą wyroby gotowe warzywno-mięsne dla mężczyzn produkowane przez Makarony Polskie. Firma będzie uzupełniać produkty dla mężczyzn o skrobię, dodając poza mięsem i warzywami kluski, kasze czy ziemniaki.

Firmy nie przewidują natomiast specjalnych produktów dla kobiet, gdyż - zdaniem cytowanych przez gazetę ekspertów - na ogół wolą one same coś szybkiego przygotować.