Tym tropem poszły PKP Intercity, które znów chcą wciągnąć swoich klientów do gry, po tym jak na apel przewoźnika o wskazówki do nowego rozkładu jazdy odpowiedziało tysiąc osób.
Tym razem spółka rusza z akcją „Czysty wagon”. Pasażerowie podróżujący pociągami z logo firmy mogą do 10 grudnia nadsyłać do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące brud w przedziałach lub toaletach. – Liczymy na rzetelne i konstruktywne podpowiedzi – mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik PKP Intercity.
Spółka zapewnia, że i bez pomocy pasażerów wie, że z czystością w pociągach czasami jest na bakier. Obiecuje jednak, że na podstawie zebranej dokumentacji powstaną raport i plan poprawy czystości taboru. Nagród nie przewidziano. Powód – obawa, że w pogoni za gadżetami pasażerowie mogliby brudzić jeszcze bardziej niż obecnie.
masz