Gościnią Szymona Glonka w podcaście "DGPtalk: Obiektywnie o biznesie" jest Karina Hertel, Partnerka Zarządzający Brand Lift.
Zajmuje się tym tematem od siedmiu lat. Całe życie spędziłam w mediach, zaczynając od prasy, później przez największych wydawców digital. Przyznaję uczciwie, że nigdzie nie miałam takiej sprawczości w kontekście współpracy z medium, którym są influencerzy. My traktujemy influencerów jako rozproszone medium. Absolutnie jestem pełna przekonania, że mają olbrzymią sprawczość w kontekście podejmowania przez nas wyborów, decyzji zakupowych, czy też kreowania podejścia, filozofii, sposobu na życie. Kreowania pewnych idei – mówi Karina Hertel.
Największym wydarzeniem, które miało miejsce w ciągu trzech lat, jest pojawienie się TikToka. To jest taka naprawdę wielka zmiana, która zaszła w świadomości. Jest nowy obiekt, jest nowe medium, które zajmuje uwagę użytkowników. Oczywiście równolegle w związku z tym zyskują twórcy. Twórcy ciekawego kontentu. Z mojego punktu widzenia bardzo ważne jest samo medium, czyli twórca i to jest chyba kluczowe – dodaje Hertel.
PODCASTY DGPtalk - POSŁUCHAJCIE!
Podcasty DGPtalk Obiektywnie o Biznesie znajdziecie także w serwisach: Spotify, Apple Podcast oraz Google Podcast i aplikacjach: Lecton oraz Squid. Zapraszamy do subskrybowania!