NSZZ „Solidarność" intensyfikuje działania skierowane przeciw rządowi. Nie chce poprzestać na ulicznych manifestacjach, dlatego od ostatniego piątku do końca września w 28 miastach, w 247 salach kinowych należących do ITI będą wyświetlane spoty. Filmy będzie można oglądać też na kilkudziesięciu stronach w Internecie. Informacja ma dotrzeć do 1,5 mln młodych ludzi - pisze Rzeczpospolita.
To nie koniec ofensywy Solidarności, która walczy tym samym o młodych zwolenników. W październiku rusza duża kampania społeczna wymierzona przeciwko tzw. umowom śmieciowym. Ma ona trafić do 10 mln młodych ludzi. Będzie wykorzystywać wszystkie nośniki - od billboardów do telewizji. Jednym z najważniejszych elementów kampanii będą działania informujące o tym, w jaki sposób walczyć o uznanie umowy o dzieło za klasyczną umowę o pracę.
29 września „S" włączy się też w antyrządowy marsz „Obudź się Polsko", w którym obok środowisk związanych z Radiem Maryja udział zapowiedzieli politycy PiS i Solidarnej Polski.