Od około godz. 15 trwa awaria w ING Banku Śląskim; klienci nie mają dostępu do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Są również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.
Reklama

Komunikat na stronie banku głosi: "Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów". Na profilu na Facebooku bank podał, że są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Rzecznik prasowy banku Piotr Utrata poinformował PAP, że problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. "Wszystko wygląda na to, że awaria dotyczy infrastruktury sieciowej banku" - powiedział. Jak podkreślił, w miarę możliwości sukcesywnie będą uruchamiane usługi. "Obecnie działa w trybie ograniczonym możliwości płacenia kartami, niebawem - mam nadzieję - zostaną uruchomione bankomaty i system internetowy" - powiedział.