Pełnomocnik nie może czekać, aż klient poda mu wszystko na tacy Niezweryfikowanie przez pełnomocnika tego, czy klient faktycznie wniósł skargę, nie uzasadnia przywrócenia terminu – wynika z postanowienia... 13 lipca 2022, 09:05 SN: Skarga nadzwyczajna nie może służyć przywracaniu terminów niedochowanych z własnej winy Samo rażące naruszenie prawa nie jest wystarczającym powodem uchylenia prawomocnego wyroku, a skarga nadzwyczajna nie może służyć przywracaniu... 30 marca 2022, 17:29 Banki, franki i nieczuły sąd Okoliczności takie jak błąd systemu informatycznego w kancelarii, natłok spraw w związku z „odblokowaniem” terminów procesowych, wielość... 21 grudnia 2021, 07:48 COVID-19 uzasadnia przywrócenie terminu W każdym wypadku podejrzenia zakażenia u siebie lub osób z bliskiego otoczenia zaleca się zachowanie ostrożności i ograniczenie kontaktu z innymi... 5 maja 2021, 09:06 Pisma do szefa nie może odebrać asystentka. Wyrok NSA odciśnie piętno na praktyce urzędów 16 czerwca 2020, 07:22 Kancelaria musi być gotowa na informatyczną katastrofę 13 lutego 2020, 07:30 Sąd nie przywróci ubezpieczonemu terminu do wniesienia odwołania od decyzji ZUS 1 grudnia 2019, 17:00 NSA: Błąd pełnomocnika nie przywróci terminu na złożenie odwołania Za pomyłkę pełnomocnika, który nie dostrzegł przesyłki wysłanej za pomocą systemu e-PUAP, zapłaci podatnik – wynika z wczorajszego wyroku NSA. 13 czerwca 2019, 07:54 Brak winy w niedotrzymaniu terminu pozwala skutecznie go przywrócić 14 lutego 2017, 09:14 Zaplanowany urlop nie usprawiedliwia zaniedbań przedsiębiorcy 20 października 2016, 07:00 Reklama Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie