Kartele z sieci, czyli marketing influencerski wart miliony. Wszyscy się nabieramy i pompujemy tę bańkę Kartel kojarzy się z grubymi tematami. Stal, ropa czy substancje nielegalne. Najwięksi producenci takich towarów zmawiają się, żeby... 9 czerwca 2024, 17:00 Mateusz Sobieraj: Marketing w czasie pandemii to nie była rewolucja ale turbo przyspieszona ewolucja [PODCAST] Gościem Szymona Glonka w podcaście "DGPtalk: Obiektywnie o biznesie" jest Mateusz Sobieraj, CEO agencji digital marketingu adCookie. 1 lipca 2022, 13:46 NSA dał oręż klientom, którzy walczą z niechcianymi reklamami Jeśli administrator jest w stanie zidentyfikować danego usługobiorcę, a ten nie życzył sobie takiego profilowania, to przetwarzanie danych... 10 września 2019, 10:51 Profilowanie w internecie a RODO: Czy zgoda jest zawsze konieczna? 1 września 2018, 19:30 Płatne reklamy na Facebooku również podlegają RODO 1 lipca 2018, 13:00 Tkaczyk: Nieprany sweter Clooneya, czyli dlaczego wolimy kupować rzeczy z historiami 22 grudnia 2017, 07:10 W sieci Wielkiego Brata - jak strony śledzą każdy nasz ruch (myszką) 17 grudnia 2017, 18:30 Kto przyjdzie po millenialsach 9 czerwca 2017, 15:18 Schmidt: Digitalizacja i personalizacja to przyszłość polskiej reklamy 9 czerwca 2017, 12:21 Sponsorowany powrót do przeszłości: Nostalgiczny marketing działa na coraz młodszych konsumentów 26 marca 2017, 13:00 Reklama Ucieczka od niechcianych reklam: Co to jest Lista Robinsonów? 27 października 2016, 20:00 Witajcie w FutureNet. Marketingowa platforma przyszłości czy raczej Amway bez towaru? 18 września 2016, 09:00 IAB 2016: Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają? 16 maja 2016, 15:09 Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie