Wadliwy towar zwrócimy bez reklamacji 7 czerwca 2013, 07:22 List nie doszedł? Reklamację złożysz przez internet 5 czerwca 2013, 07:09 Firma telekomunikacyjna może odpowiedzieć na reklamację przez e-mail 4 kwietnia 2013, 09:41 Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez akwizytorów? 15 marca 2013, 10:00 Będą ułatwienia w reklamacji wadliwych towarów 12 marca 2013, 14:56 Co zrobić, gdy zaginęła przesyłka 12 marca 2013, 06:50 Jakich zakupów z internetu nie można zwrócić? 19 lutego 2013, 14:19 Jak reklamować wadliwy towar 14 lutego 2013, 07:07 Brak paragonu nie powinien ograniczać uprawnień konsumenta 4 lutego 2013, 09:08 Jak reklamować nieudany wyjazd 21 stycznia 2013, 07:36 Reklama Prawa konsumenta: Nie bójmy się korzystać z gwarancji 11 stycznia 2013, 10:01 To klient decyduje, u kogo będzie reklamował zakupy 28 grudnia 2012, 07:01 Kiedy i na jakich zasadach można reklamować źle wykonaną usługę 21 grudnia 2012, 07:00 Jakie są zasady reklamowania towarów kupionych na promocjach 18 grudnia 2012, 07:12 Jak reklamować bilety kolejowe kupione przez Internet? 14 grudnia 2012, 14:12 Dziesięć przestróg, czyli o czym trzeba pamiętać na wyprzedażach 14 grudnia 2012, 07:17 Kto nam pomoże, gdy sprzedawca nie uznaje reklamacji? 7 grudnia 2012, 09:10 W jaki sposób można zwrócić nietrafiony prezent mikołajkowy 7 grudnia 2012, 07:32 Kupujesz gry, książki i muzykę przez internet? Uważaj na pułapki 6 grudnia 2012, 15:07 Czym się różni reklamacja od zwrotu towaru? 5 grudnia 2012, 09:41 Reklama Brak instrukcji użycia po polsku upoważnia do reklamacji prezentu 3 grudnia 2012, 08:00 Jak zwrócić nietrafiony prezent kupiony w sklepie internetowym 3 grudnia 2012, 07:05 Za jakie wady odpowiada sprzedawca używanego samochodu 29 listopada 2012, 07:05 Okres przedświąteczny, czyli czas nieuczciwych promocji 28 listopada 2012, 09:03 Na jakie pułapki w e-handlu uważać podczas świątecznych zakupów? 27 listopada 2012, 08:56 Wkrótce reklamację w całej UE będzie można załatwić przez Internet 8 listopada 2012, 10:49 Jak skutecznie reklamować zepsute produkty spożywcze 28 września 2012, 11:23 Jak skutecznie reklamować transakcje dokonane kartą bankową 27 września 2012, 06:56 Dbaj o klienta, to się nie poskarży 21 sierpnia 2012, 06:47 Kiedy zwrócisz towar z przeceny? 9 sierpnia 2012, 07:15 Reklama Ekipy remontowej nie ma, usterki zostały. Co zrobić w takiej sytuacji? 1 sierpnia 2012, 14:07 Biuro podróży odpowiada za zmarnowane wakacje 31 lipca 2012, 07:09 List polecony trafi do skrzynki. Chyba że poczta go zgubi 31 lipca 2012, 06:58 Rozczarowany zakupami w Internecie? Możesz zgodnie z prawem odstąpić od umowy 23 lipca 2012, 12:53 Fryzjer zniszczył włosy, dentysta źle wykonał zabieg – jak zareklamować ich usługi? 13 lipca 2012, 13:31 W pułapce letnich wyprzedaży 10 lipca 2012, 14:14 Jak reklamować bilety lotnicze i kolejowe zakupione na wakacje 2 lipca 2012, 07:20 Wyprzedaże: czyli sezon polowań na klienta 28 czerwca 2012, 08:28 Zakupy w sieci będą łatwiejsze 18 czerwca 2012, 09:45 Szykuje się rewolucja w sklepach internetowych 4 czerwca 2012, 14:48 Reklama 90 dni na rozpatrzenie reklamacji to za długo 4 czerwca 2012, 07:15 Jak wygrać ze sprzedawcą, który sprzedał nam wadliwy produkt 31 maja 2012, 07:00 Klient nie musi sprawdzać zakupionego towaru 28 maja 2012, 07:00 Trzy dni na reklamację nieświeżej żywności 7 kwietnia 2012, 10:33 Za reklamę kosmetyków aptekarz zapłaci do 50 tys. zł 11 stycznia 2012, 09:45 Euro 2012 ma już dwóch narodowych sponsorów: włoską i japońską firmę 14 listopada 2011, 11:58 Reklamacje: Zmiana upodobań to nie powód do zwrotu towaru 8 września 2011, 03:00 Prawo do reklamacji obowiązuje również na letnich wyprzedażach 5 lipca 2011, 03:00 Jak bezpiecznie przeprowadzać transakcje w komisie 5 lipca 2011, 03:00 Kluza: chcemy jednolitych standardów rozpatrywania reklamacji ws. usług finansowych 14 marca 2011, 15:49 poprzednia następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie