Źle doręczone pisma elektroniczne zareklamujemy podobnie jak list polecony. 23 stycznia wejdzie w życie rozporządzenie 23 stycznia wejdzie w życie rozporządzenie Ministra Aktywów Państwowych i Ministra Cyfryzacji dot. reklamacji za niewykonanie publicznej usługi... 18 stycznia 2021, 16:20 Uwaga na pułapki w reklamacjach opłat za usługi wodne 21 lipca 2020, 10:01 Skarbówka nie może przedłużać terminów pod pretekstem rozpatrywania zbędnej reklamacji 27 kwietnia 2020, 08:22 Wysokość opłaty wodnej można kwestionować nawet po zapłacie 17 marca 2020, 09:46 Sprzęt wiecznie się psuje. Kupujący ma prawo wystąpić z roszczeniem 15 lutego 2020, 17:00 Nieudany urlop można reklamować. Kiedy przedawniają się roszczenia turystów? 27 grudnia 2019, 08:07 Obsługa reklamacji też zwolniona z podatku 30 maja 2019, 20:00 30 lat ochrony konsumenta. Czy w końcu mamy więcej praw niż przedsiębiorcy? 14 maja 2019, 07:00 Jak zareklamować opóźnienie remontu 13 marca 2019, 16:18 Narzekanie przy sprzedawcy może być zgłoszeniem wad towaru 28 stycznia 2019, 18:00 Reklama Uznana reklamacja nie przywróci prawa do ryczałtu 29 listopada 2018, 08:00 Klient jest bezbronny wobec agresywnego biznesu 27 listopada 2018, 07:00 Jak zaewidencjonować reklamacje towarów w księgach nabywcy i dostawcy 23 listopada 2018, 07:00 Jak zareklamować usługę pocztową? 29 września 2018, 17:00 Walka przed sądami o sportowe buty: Klient po roku musi udowadniać, że produkt był wadliwy od początku 26 czerwca 2018, 07:42 UOKiK: Jak rozwiązać spór przez internet? Skorzystaj z platformy ODR 14 czerwca 2018, 10:24 Opóźniony lot: Sprawdź, kiedy możesz otrzymać odszkodowanie 2 czerwca 2018, 14:30 Firmy finansowe częściej przyznają rację klientom 10 kwietnia 2018, 07:51 Odpowiedź na reklamację musi być w terminie 15 października 2017, 17:00 Reklamacja i rękojmia. Czy dobrze znasz swoje prawa jako klienta? [QUIZ] Reklamacja obuwia, sprzętu AGD czy elektroniki to chleb powszedni sprzedawców i klientów. By nie dać się zwieść warto sprawdzić, jak dobrze... 28 września 2017, 13:17 Reklama Źle wykonany montaż, remont lub roboty budowlane? Klient nie jest bezbronny 23 września 2017, 19:00 Czym jest rękojmia? Jak złożyć reklamację na jej podstawie? 16 września 2017, 15:00 Nie ma paczki, nie ma listu. Jakie prawa ma klient, gdy poczta nie wykona usługi? 10 września 2017, 12:00 Reklamacja sprzętu stanie się prostsza 4 maja 2017, 07:43 Liderzy uznawania (i nieuznawania) reklamacji w finansach 10 kwietnia 2017, 10:54 Pomyłka podczas przelewu? Będzie można łatwiej odzyskać pieniądze 2 lutego 2017, 07:37 Reklamacja towaru: Sprzedawca nie może zmuszać klienta do odbioru pieniędzy w bonie 2 lutego 2017, 07:00 Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich: Ustawa weszła w życie, ale nie działa 23 stycznia 2017, 07:00 Reklamacje: Jak udzielić odpowiedzi na pismo niezadowolonego klienta? 10 stycznia 2017, 10:45 Wycieczka z biurem podroży: Poznaj swoje prawa 1 grudnia 2016, 18:00 Reklama Aby oddać zakup do sklepu, trzeba mieć solidne podstawy 9 listopada 2016, 10:09 Na reklamację imprezy turystycznej mamy 30 dni 8 września 2016, 19:00 Error Fare: Upolowałeś tani lot? Nie masz się z czego cieszyć 16 sierpnia 2016, 07:00 Klient nie może obawiać się odesłania wadliwego towaru 8 sierpnia 2016, 07:00 Jak zareklamować nocleg na Malcie 4 sierpnia 2016, 10:36 Gdy przewoźnik zapomni zabrać pasażera na pokład, trzeba dochodzić swego 22 czerwca 2016, 09:36 Instytucje finansowe: Ustawa nie skończyła z lekceważeniem klientów 15 czerwca 2016, 06:51 Reklamacja: Brak odpowiedzi ubezpieczyciela w ciągu 30 dni oznacza jej uznanie 5 czerwca 2016, 10:00 Zgłoś błąd na stronie Drukuj Zapisz się na newsletter Obserwuj na Facebooku Reklama Reklama Reklama