Bez maseczki zakupów nie zrobisz. Sprzedawca ma prawo odmówić obsługi klienta 10 sierpnia 2020, 07:18 Czy sklep może odmówić obsługi klienta bez maseczki 9 sierpnia 2020, 08:45 "Polska" sałata z Hiszpanii, a "polskie" pomidory z Maroka. Kontrolerzy sprawdzili warzywa i owoce w marketach Co dziesiąta partia warzyw i owoców w sklepach sprawdzonych przez Inspekcję Handlową miała błędną informację o kraju pochodzenia lub nie miała jej... 30 czerwca 2020, 11:30 Trudne sprawy deweloperskie, telekomunikacyjne, finansowe. Rzecznicy konsumentów zajmują się już nie tylko reklamacjami wadliwych towarów 17 lipca 2019, 07:00 Coraz więcej fałszywych sklepów internetowych. Jak się nie dać nabić w butelkę 26 stycznia 2019, 17:00 UOKiK: Media Expert jeszcze raz zapłaci za oceny 6 listopada 2018, 13:32 Chorego zwierzęcia nie można wymienić. Ale zwrócić już tak 31 sierpnia 2018, 10:00 Trzeba zwrócić pieniądze, gdy nie wymieni się towaru na wolny od wad 20 lipca 2018, 16:00 UOKiK: Ok. 35 proc. łóżeczek, kołysek, nosidełek i kojców dla dzieci z nieprawidłowościami 6 lipca 2018, 11:19 Druzgocąca porażka konsumentów przed Sądem Najwyższym 14 czerwca 2018, 16:00 Reklama UOKiK: Dystrybutor suplementu diety Green Magma odda konsumentom połowę ceny 29 maja 2018, 12:25 UOKiK uczy jak odróżnić w sklepie wodę od wody 6 kwietnia 2018, 10:23 Sklepy wciąż boją się aplikacji skanujących. Bezprawnie zakazują ich używania 30 grudnia 2017, 14:00 Black Friday: Poznaj swoje prawa podczas dnia wyprzedaży 24 listopada 2017, 07:00 Odpowiedź na reklamację musi być w terminie 15 października 2017, 17:00 Ważny wyrok SN dla konsumentów: Rękojmia przypisana jest do osoby 20 października 2016, 07:25 Zwrot towaru: 14 dni obejmuje święta, ale nie dzień transakcji 29 września 2016, 09:48 Właściciel restauracji odpowiada za wypadek klientów 15 czerwca 2016, 11:35 Oryginalneobuwie.com: Przekręt "na importera" działa bezbłędnie. Państwo jest bezradne 11 czerwca 2016, 10:00 Nowy model kontroli klauzul niedozwolonych w e-sklepach 21 maja 2016, 08:00 Reklama Za zafałszowanie informacji o składnikach w produkcie odpowie nie tylko producent, lecz także sprzedawca 8 marca 2016, 07:48 Internetowe rozwiązywanie sporów ze sprzedawcami nie dla Polaków 17 lutego 2016, 07:31 Zobacz, co zrobić z niechcianym prezentem? 25 grudnia 2015, 09:25 Zakup w sklepie stacjonarnym. Jak zwrócić i reklamować produkt 24 grudnia 2015, 07:00 Zakupy w sklepie internetowym. Kiedy i jak można zwrócić towar 24 grudnia 2015, 07:00 Czy sprzedawca może odmówić przyjęcia zapłaty kartą 21 grudnia 2015, 07:00 Nie dajmy się nabrać na sztuczki sprzedawców bezpośrednich 27 października 2015, 10:32 Sklep internetowy może odmówić przyjęcia zwrotu towaru 22 października 2015, 09:53 Kto odpowiada za zniszczenie towaru w sklepie? 6 sierpnia 2015, 10:38 5 sztuczek sprzedawców czyli na co uważać na wyprzedażach 1 sierpnia 2015, 12:00 Reklama Kupowanie na promocjach nie pozbawia praw 25 lipca 2015, 18:00 Konsument nie odstąpi od umowy, gdy wadliwy towar spełnia jego wymagania 16 lipca 2015, 07:38 Kupiłeś wadliwą rzecz? Sprzedawca nie może zwolnić się z odpowiedzialności 4 czerwca 2015, 19:00 Także bez paragonu można złożyć reklamację w sklepie 25 maja 2015, 08:37 Utrata karty płatniczej za granicą to nie koniec świata 25 maja 2015, 08:37 Brak pełnej instrukcji telefonu może być powodem zerwania kontraktu 19 maja 2015, 07:40 Rękojmia to większy poziom ochrony niż gwarancja 7 maja 2015, 06:00 E-sklep nie musi przyjąć zwrotu gdy klient zdjął folię z DVD 14 kwietnia 2015, 18:30 Kupić, użyć i oddać do sklepu? W Polsce Jarosław Kuźniar nie miałby tak łatwo 31 marca 2015, 10:36 Mamy dwa tygodnie na rezygnację z internetowego zakupu 31 marca 2015, 09:33 Reklama Niebezpieczne produkty zalewają unijny rynek 23 marca 2015, 12:53 Umowa się skończyła, a telemarketerzy dzwonią. Czy mają do tego prawo? 19 marca 2015, 06:00 Prawa konsumenta: Klient nie otrzyma wzoru oświadczenia odstąpiena od umowy? 17 marca 2015, 06:00 Nowe prawo konsumenckie: Kupisz produkt, ale umowy nie dostaniesz? 16 marca 2015, 06:00 Nowe prawo konsumenckie: Informacje o produkcie na płycie lub pendrivie? To może być podstęp 15 marca 2015, 18:30 Umowy poza lokalem: Seniorzy na pokazach nadal nie są bezpieczni 13 marca 2015, 06:00 Szybko psujących się produktów nie można oddać 14 stycznia 2015, 08:32 Pułapki w nowej ustawie konsumenckiej. O czym należy pamiętać? 30 grudnia 2014, 10:30 Nowa ustawa konsumencka: zawieranie umów na odległość i poza lokalem 22 grudnia 2014, 06:00 Nowa ustawa konsumencka: Zmiany w rękojmi. Jak reklamować produkt? 18 grudnia 2014, 06:00 następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie