Nie każde opakowanie zwrotne sprzedawca musi przyjąć 24 września 2016, 16:00 Większa ochrona tylko na papierze. UOKiK oszczędnie korzysta z nowch uprawnień 21 września 2016, 07:28 E-zakupy: Sprawdź firmę, zanim kupisz w Chinach 20 września 2016, 07:00 Rośnie liczba skarg na linie lotnicze 12 września 2016, 07:56 "Granie na Czekanie" w T-Mobile pod lupą UOKiK 5 września 2016, 11:28 Zwrot pieniędzy dla kibiców za żużlową klapę roku 1 września 2016, 07:33 Będą większe gwarancje powrotu dla klientów biur podróży 30 sierpnia 2016, 08:46 Turystyczny Fundusz Gwarancyjny dzieli branżę. Spór o nowe obowiązki i kary 26 sierpnia 2016, 07:19 Wikariak: Odlot w hali przylotów 23 sierpnia 2016, 07:38 Przewodnik konsumenta: Co uznacza klauzula modyfikacyjna w umowie? 23 sierpnia 2016, 07:00 Reklama Wypoczynek nad wodą: Jakie kary grożą za nieprzestrzeganie przepisów? 22 sierpnia 2016, 20:00 Brak odpowiedzi na reklamację oznacza jej akceptację 22 sierpnia 2016, 08:52 Jak bezpiecznie kupić bilet lotniczy przez internet? Porady specjalistów 20 sierpnia 2016, 16:00 Turysta mógłby zrezygnować z wycieczki i odzyskać pieniądze, gdyby biuro poinformowało go wcześniej o zmianach 20 sierpnia 2016, 08:00 Bezpieczeństwo: Wymagania dla zabawek bezpośrednio z dyrektywy 18 sierpnia 2016, 07:34 Wakacyjna fala skarg konsumenckich 18 sierpnia 2016, 07:13 UPC bezprawnie informowało konsumentów o podwyższeniu abonamentu za Internet. Zwróci klientom pieniądze 17 sierpnia 2016, 12:29 Jak zamawiać usługi online? Pytania i odpowiedzi 13 sierpnia 2016, 16:00 Facebook na cenzurowanym. UOKiK i GIODO biorą pod lupę portal Marka Zuckerberga 9 sierpnia 2016, 07:28 Klient nie może obawiać się odesłania wadliwego towaru 8 sierpnia 2016, 07:00 Reklama Telekomunikacja: Spór o nagrania, czyli co udostępni operator klientowi 2 sierpnia 2016, 08:27 Jak zabezpieczyć się przed błędami usługodawcy czy kontrahenta 1 sierpnia 2016, 19:00 Procesować się z biurem podróży najlepiej w grupie 27 lipca 2016, 09:00 Klienci mają problem z dostępem do nagrań rozmów z call center. UOKiK wszczął postępowania wobec wszystkich operatorów 21 lipca 2016, 12:18 3 sytuacje, w których biuro podróży ma prawo przed wyjazdem podwyższyć koszty wycieczki 17 lipca 2016, 15:00 Jeśli coś przysługuje konsumentowi z mocy prawa, to przedsiębiorca chwalić się tym nie może 16 lipca 2016, 07:00 Opłaty likwidacyjne od polisolokat rażąco naruszają interesy konsumentów 11 lipca 2016, 07:38 Opóźniony lot? Sprawdź, jakie obowiązki ma przewoźnik 5 lipca 2016, 07:28 Festiwalowy regulamin ważniejszy niż ustawa 23 czerwca 2016, 07:15 Gdy przewoźnik zapomni zabrać pasażera na pokład, trzeba dochodzić swego 22 czerwca 2016, 09:36 Reklama Klauzule niedozwolone. Ich rejestr również 21 czerwca 2016, 07:01 Federacja Konsumentów: Można dochodzić zwrotu kosztów za problemy z transmisją 17 czerwca 2016, 21:00 Obsługa klienta: Banki wprowadzają bezpłatny numer infolinii. W końcu 15 czerwca 2016, 14:59 Przy odstąpieniu od umowy zwrot nie zawsze bezpłatny 1 czerwca 2016, 07:00 Sałajewski: Krople drążące skałę 31 maja 2016, 07:26 Rezygnacja z wycieczki kosztuje 18 maja 2016, 07:00 Konsument musi uważać wypożyczając auto w UE 17 maja 2016, 07:00 UOKiK i RF: Bank powinien obniżyć i zwrócić koszty kredytu przy wcześniejszej spłacie 16 maja 2016, 16:06 Wadliwe produkty: Brak rozpatrzenia reklamacji z korzyścią dla konsumenta 12 maja 2016, 07:00 Zwrot towaru: Sobota dniem specjalnym dla konsumentów 11 maja 2016, 07:00 Reklama Towar w wielu opcjach nie podlega zwrotowi 27 kwietnia 2016, 17:00 Decyzję o abuzywności zapisów podejmie prezes UOKiK, a nie sąd 24 kwietnia 2016, 12:00 Krok po kroku: Jak zgłosić niedozwolone postanowienia umowne 23 kwietnia 2016, 07:30 Agent z urzędu zadba o kupujących 18 kwietnia 2016, 16:00 Już nie będzie naciągania na produkty finansowe 18 kwietnia 2016, 10:56 Jak egzekwować prawa naruszone klauzulami 18 kwietnia 2016, 10:56 Mniej tajemnic w bankach 18 kwietnia 2016, 10:56 Zakaz misselingu, tajemniczy klient, kontrola postanowień wzorców umów. Co zmieni się dla konsumentów? 17 kwietnia wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Oznacza to lepszą ochronę konsumentów, szczególnie na rynku... 17 kwietnia 2016, 10:00 Więcej uprawnień dla UOKiK: Prezes wyśle pracownika na zakupy kontrolowane 14 kwietnia 2016, 07:48 Zmiany w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. Od 17 kwietnia klienci bardziej bezpieczni? 13 kwietnia 2016, 07:00 poprzednia następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie