Kradzież, spóźniony lot, zła usługa lekarska. Coraz częściej skarżymy się do ECK 2 listopada 2016, 07:58 Gwarancja a rękojmia: Podpowiadamy , którą podstawę wybrać dochodząc swoich praw 1 listopada 2016, 19:00 Kukiz'15 chce, by Sejm nie zgodził się na ratyfikację umowy CETA Kukiz'15 będzie się domagał, by Sejm nie zgodził się na ratyfikację umowy handlowej UE-Kanada (CETA) - zapowiedział w czwartek wicemarszałek... 27 października 2016, 14:07 Rękojmia do korekty. Trzeba skończyć z iluzją dbania o klientów 27 października 2016, 07:48 Opóźniony lot i zgubiony bagaż. Jak uzyskać odszkodowanie? 27 października 2016, 07:00 Podstępne wyprzedaże mogą sporo kosztować 25 października 2016, 12:20 Ważny wyrok SN dla konsumentów: Rękojmia przypisana jest do osoby 20 października 2016, 07:25 Rękojmia przypisana do rzeczy czy osoby? Sąd Najwyższy ma rozplątać konsumencki łańcuszek 19 października 2016, 07:18 Uwaga na oszustów: Nowy sposób na wyłudzenie pieniędzy od chorych 17 października 2016, 07:00 Klient ma ograniczoną odpowiedzialność 12 października 2016, 07:00 Reklama Czy można reklamować żywność kupioną w internecie? 10 października 2016, 18:00 Zmiana uczestnika wyjazdu w trakcie trwania wycieczki? To może być trudne 10 października 2016, 11:40 Sklep nie może odmówić sprzedaży towaru 4 października 2016, 11:38 Pasażerowie linii lotniczych coraz słabiej chronieni 4 października 2016, 07:32 Nie zawsze sprzedający odpowie za zniszczoną przesyłkę 3 października 2016, 08:25 Zwrot towaru: 14 dni obejmuje święta, ale nie dzień transakcji 29 września 2016, 09:48 Nie każde opakowanie zwrotne sprzedawca musi przyjąć 24 września 2016, 16:00 Większa ochrona tylko na papierze. UOKiK oszczędnie korzysta z nowch uprawnień 21 września 2016, 07:28 E-zakupy: Sprawdź firmę, zanim kupisz w Chinach 20 września 2016, 07:00 Rośnie liczba skarg na linie lotnicze 12 września 2016, 07:56 Reklama "Granie na Czekanie" w T-Mobile pod lupą UOKiK 5 września 2016, 11:28 Zwrot pieniędzy dla kibiców za żużlową klapę roku 1 września 2016, 07:33 Będą większe gwarancje powrotu dla klientów biur podróży 30 sierpnia 2016, 08:46 Turystyczny Fundusz Gwarancyjny dzieli branżę. Spór o nowe obowiązki i kary 26 sierpnia 2016, 07:19 Wikariak: Odlot w hali przylotów 23 sierpnia 2016, 07:38 Przewodnik konsumenta: Co uznacza klauzula modyfikacyjna w umowie? 23 sierpnia 2016, 07:00 Wypoczynek nad wodą: Jakie kary grożą za nieprzestrzeganie przepisów? 22 sierpnia 2016, 20:00 Brak odpowiedzi na reklamację oznacza jej akceptację 22 sierpnia 2016, 08:52 Jak bezpiecznie kupić bilet lotniczy przez internet? Porady specjalistów 20 sierpnia 2016, 16:00 Turysta mógłby zrezygnować z wycieczki i odzyskać pieniądze, gdyby biuro poinformowało go wcześniej o zmianach 20 sierpnia 2016, 08:00 Reklama Bezpieczeństwo: Wymagania dla zabawek bezpośrednio z dyrektywy 18 sierpnia 2016, 07:34 Wakacyjna fala skarg konsumenckich 18 sierpnia 2016, 07:13 UPC bezprawnie informowało konsumentów o podwyższeniu abonamentu za Internet. Zwróci klientom pieniądze 17 sierpnia 2016, 12:29 Jak zamawiać usługi online? Pytania i odpowiedzi 13 sierpnia 2016, 16:00 Facebook na cenzurowanym. UOKiK i GIODO biorą pod lupę portal Marka Zuckerberga 9 sierpnia 2016, 07:28 Klient nie może obawiać się odesłania wadliwego towaru 8 sierpnia 2016, 07:00 Telekomunikacja: Spór o nagrania, czyli co udostępni operator klientowi 2 sierpnia 2016, 08:27 Jak zabezpieczyć się przed błędami usługodawcy czy kontrahenta 1 sierpnia 2016, 19:00 Procesować się z biurem podróży najlepiej w grupie 27 lipca 2016, 09:00 Klienci mają problem z dostępem do nagrań rozmów z call center. UOKiK wszczął postępowania wobec wszystkich operatorów 21 lipca 2016, 12:18 Reklama poprzednia następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Zapisz się na newsletter Obserwuj na Facebooku Reklama Reklama Reklama