Kryptoreklama w mediach społecznościowych. Sypią się pierwsze kary od UOKiK Za nieprawidłowo oznaczone reklamy na Instagramie firma Olimp Laboratories, działająca w branży suplementów diety, będzie musiała zapłacić ponad... 29 sierpnia 2023, 07:47 Zarzuty UOKiK za kryptoreklamę w portalach Nieoznaczanie lub nieprawidłowe oznaczanie treści reklamowych – to powody, dla których prezes Urzędu Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny... 22 grudnia 2022, 07:54 Prezes UOKiK sprawdza kryptoreklamę w portalach. Kto może trafić na celownik? UOKiK przygląda się sposobom oznaczania materiałów reklamowych (content marketingu) w internetowych serwisach informacyjnych i profilach w mediach... 17 października 2022, 06:00 Nie tylko influencer może odpowiedzieć za kryptoreklamę W pewnych okolicznościach naruszenie można przypisać nie tylko jemu, lecz także właścicielowi marki lub innemu przedsiębiorcy, który... 21 czerwca 2022, 08:09 Rynek obawia się, że UOKiK będzie chciał przykładnie ukarać influencerów Rynek obawia się, że UOKiK po sprawdzeniu zasad współpracy influencerów z agencjami reklamowymi i reklamodawcami może przykładnie ukarać jednego... 12 października 2021, 15:59 Promocja udająca tekst słono kosztuje Nawet jeśli firma nie zapłaciła wprost pieniędzy za artykuł w internecie czy gazecie, to może on zostać uznany za kryptoreklamę. Wystarczy nawet... 6 września 2021, 07:00 Wynagrodzenie, czyli korzyść Zapłata nie jest konieczna, by artykuł promujący firmę został uznany za kryptoreklamę. Wystarczy, że dany podmiot przekaże redakcji materiał... 7 lipca 2021, 08:11 Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie