Od 17 lutego większa przejrzystość i bezpieczeństwo usług internetowych To ostatni moment na dostosowanie regulaminów świadczenia usług drogą elektroniczną do unijnych wymogów. Trzeba się spieszyć, bo klienci muszą... 30 stycznia 2024, 09:49 Prezes UOKiK zyska uprawnienia do blokowania stron internetowych 1 października 2020, 07:30 Chyba na zawsze zamieszkamy w sieci 14 maja 2020, 06:01 Więcej praw w sieci. Zyskają konsumenci 23 kwietnia 2020, 06:01 "Linie papilarne są najbardziej podatne na fałszerstwa". Jak chronić się przed kradzieżą tożsamości? [WYWIAD] 4 sierpnia 2019, 08:00 Coraz więcej fałszywych sklepów internetowych. Jak się nie dać nabić w butelkę 26 stycznia 2019, 17:00 Guess przykładnie ukarany za geoblokowanie 13 stycznia 2019, 12:00 Wszystko, co musisz wiedzieć o zakazie geoblokowia 27 listopada 2018, 10:00 Zakaz geoblokowania w pytaniach i odpowiedziach 24 września 2018, 07:32 Od 3 grudnia koniec z geoblokowaniem. Jakie zmiany czekają konsumentów i sprzedawców? [WYWIAD] 18 września 2018, 07:00 Reklama Komisja Europejska wykryła nieuczciwe praktyki w sprzedaży usług telekomunikacyjnych 18 maja 2018, 14:47 Facebook, Twitter i Google+ dostosują warunki świadczenia usług do europejskiego prawa 19 lutego 2018, 20:00 Sklepy internetowe wciąż oszukują klientów. Jest raport Komisji Europejskiej 27 lipca 2017, 19:00 Internetowe „koniki” nadal w grze. Jak zarabia się na odsprzedaży biletów 25 lipca 2017, 07:00 TSUE: Linie muszą wypłacić odszkodowanie, jeśli nie poinformowały o odwołanym locie 11 maja 2017, 14:02 Zakup podróbki może oznaczać problemy 9 maja 2017, 07:00 Umowa kredytu zawarta przez internet. UOKiK przedstawia ważne stanowisko 29 marca 2017, 12:10 E-zakupy: Sprawdź firmę, zanim kupisz w Chinach 20 września 2016, 07:00 Jak zamawiać usługi online? Pytania i odpowiedzi 13 sierpnia 2016, 16:00 Oryginalneobuwie.com: Przekręt "na importera" działa bezbłędnie. Państwo jest bezradne 11 czerwca 2016, 10:00 Reklama Sklep może uzależnić wysyłkę towaru od zapłaty z góry 21 lutego 2016, 11:00 Internetowe rozwiązywanie sporów ze sprzedawcami nie dla Polaków 17 lutego 2016, 07:31 Zakupy online: Nie można potrącić opłaty za przesyłkę, jeśli klient dostał ją gratis 29 stycznia 2016, 07:00 Platforma internetowa do rozstrzygania sporów z e-sklepami w całej UE w 2016 r. 15 listopada 2015, 08:00 Zakupy przez internet w zagranicznych sklepach? Sprawdź, jak nie dać się oszukać 7 listopada 2015, 15:00 Prawa konsumentów: Sklepy internetowe nadal muszą wiele poprawić 6 listopada 2015, 07:00 Prawo konsumenckie chroni kupujących książki i muzykę w formie elektronicznej 2 listopada 2015, 19:00 Odbiór osobisty nie pozbawia prawa do zwrotu towaru 15 października 2015, 20:00 Kupujesz w sklepie internetowym? Możesz zwrócić nawet noszoną bluzkę z plamą 2 października 2015, 16:05 Kto ponosi odpowiedzialność za niewłaściwą cenę towaru w sklepie internetowym 28 września 2015, 20:00 Reklama Dla kupujących w sieci zdjęcia mają znaczenie. Sklepy nie mogą wprowadzać klientów w błąd 15 września 2015, 07:19 Największy problem kupujących w sieci? Sklepy internetowe zbyt późno wysyłają towar Klienci e-sklepów nie mają problemów ze zwrotem towaru kupionego w sieci. Ich największą bolączką jest termin realizacji zamówień – wynika... 19 sierpnia 2015, 07:50 Na co zwracać uwagę rezerwując wycieczkę online? 9 sierpnia 2015, 15:00 Robisz zdjęcia i wrzucasz na FB? Możesz zapłacić 10 tysięcy zł zadośćuczynienia 8 lipca 2015, 16:37 Uważaj, jakie zdjęcia publikujesz na Facebooku 1 lipca 2015, 06:00 Czy można oddać bilet na imprezę kulturalną kupiony przez internet? 24 czerwca 2015, 18:00 Uwaga na oszustwa w sieci: Nieuczciwe serwisy nie przejęły się nową ustawą o prawach konsumenta 30 marca 2015, 07:24 Nowacki: E-oszuści jak kieszonkowcy 30 marca 2015, 07:24 Ustawa o prawach konsumenta: Niedoinformowani klienci w sieci 4 marca 2015, 08:13 Nowa ustawa konsumencka: Sprzedawca musi poinformować klienta o obowiązku zapłaty 1 stycznia 2015, 10:00 Reklama Sprzedawca nie poinformował o prawie do zwrotu towaru? Zwykły termin wydłuża się o rok 31 grudnia 2014, 10:00 Transakcje w sieci pomiędzy konsumentami: Co jeśli nie działa ustawa? 31 grudnia 2014, 06:00 Odstępujesz od umowy? E-mail do sprzedawcy internetowego nie zawsze wystarczy 28 grudnia 2014, 16:00 Chcesz odstąpić od umowy zakupu towaru? Masz na to czternaście dni 28 grudnia 2014, 11:00 Jak liczyć terminy w handlu internetowym 27 grudnia 2014, 16:00 Do transakcji doszło w wyniku aukcji? Sprzedawca może nie przyjąć zwrotu towaru 27 grudnia 2014, 09:00 Nowa ustawa konsumencka: Regulamin e-sklepu koniecznie na stronie, na piśmie już nie 26 grudnia 2014, 17:00 Nowa ustawa konsumencka: Zwrot CD niemożliwy, gdy rozerwano opakowanie 26 grudnia 2014, 08:00 Sprzedawca internetowy nie umożliwia płatności przy odbiorze? Nie musi 25 grudnia 2014, 17:00 Ekspert o nowej ustawie konsumenckiej: najbliższy okres będzie trudny dla e-sklepów 25 grudnia 2014, 11:20 następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie