Artysta-biznesmen? Mało komu to wychodzi 8 grudnia 2018, 17:00 Okrutna satyra Sorokina na „wstającą z kolan” Rosję 2 grudnia 2018, 13:00 Piekło komunistycznej Albanii. „Błoto słodsze niż miód" 23 listopada 2018, 16:00 Jakie naprawdę były przedwojenne Kresy? „Wieża Eiffla nad Piną” 23 listopada 2018, 10:00 Potężny narkobiznes niszczy Meksykanów. „Narcos: Mexico” 18 listopada 2018, 13:00 Powojenna Ameryka, której już nie ma. „Opowiadania wszystkie” Kurta Vonneguta 17 listopada 2018, 18:00 Warszawa to nie Salzburg 16 listopada 2018, 00:00 Wystawa w Muzeum Wojny była utworem? Walka o jej wygląd to wyzwanie dla sądu 4 listopada 2018, 09:00 Interesy niemajątkowe scenarzystów zawsze podlegają ochronie 2 listopada 2018, 00:00 Wystawa narracyjna – co to takiego? 2 listopada 2018, 00:00 Reklama Żulczyk o "Ślepnąc od świateł": Albo oceniamy wszystkich, albo nikogo [WYWIAD] 28 października 2018, 16:30 Osobliwe dzieje katalońsk iej niepodległości 19 października 2018, 00:00 Loty w przestrzeni wewnętrznej 12 października 2018, 00:00 Po Majdanie ukraińscy artyści z poczuciem porażki [WYWIAD] 30 września 2018, 16:00 Problem z wybijającym szambem populistycznej postprawdy ma każdy kraj. Nie każdy wie jak go rozwiązać 29 września 2018, 10:00 Znana piosenka w reklamie kosztuje. Twórcy walczą o swoje prawa i pieniądze 22 września 2018, 12:00 Ilona Wiśniewska: W zimnie czuję się bezpieczna 21 września 2018, 07:14 Apartheid i napięcia w RPA. By zrozumieć, trzeba zacząć od Gordimer i Coetzeego 8 września 2018, 17:00 Pomników nie można stawiać hurtowo 31 sierpnia 2018, 00:00 Kochaj, pracuj, działaj 24 sierpnia 2018, 00:00 Reklama Streaming: dobry, zły i brzydki 24 sierpnia 2018, 00:00 Umierające serce Ameryki: Reportaże o realiach narkotykowej polityki 18 sierpnia 2018, 10:30 Filmowy cios w różnorodność. Jak będą wyglądać odświeżone Oscary? 17 sierpnia 2018, 11:35 Sterem, okrętem, raperem, czyli jak żyją polscy artyści hiphopowi 10 sierpnia 2018, 07:49 Stańko. Jazz, czyli wolność 4 sierpnia 2018, 10:00 Kim jest Polak latynoamerykański? 3 sierpnia 2018, 07:14 Ruch h+: Niecierpliwie czekając na Osobliwość. Transhumanizm obiecuje nam rewoluję w 2045 r. 27 lipca 2018, 07:13 Żywa kolekcja blizn 20 lipca 2018, 00:00 W Teksasie nie ma Jezusa [WYWIAD Z LINDĄ POLMAN] 6 lipca 2018, 07:09 Pocałować usta rzeki 29 czerwca 2018, 00:00 Reklama Zakamarki tureckiej psyche 29 czerwca 2018, 00:00 Indridason: O realistycznej zbrodni nie powinno się pisać wprost 24 czerwca 2018, 11:00 Wszechświat, czyli wielkie polowanie 15 czerwca 2018, 00:00 Wszechświat, czyli wielkie polowanie 15 czerwca 2018, 00:00 Zmierzch bogów gitary. Czy czeka nas śmierć rocka? 10 czerwca 2018, 13:30 „Echo” Rigamontiego: Pustka, czas i śmierć 9 czerwca 2018, 15:00 Łysy nie zjada dzieci 8 czerwca 2018, 07:03 Karolina Gruszka. Aktorka najlepszej próby 26 grudnia 2016, 09:30 Sznajderman: Trzeba trzymać się życia, nie myśleć o sukcesie 25 grudnia 2016, 10:00 Ci, którzy czytają, zarabiają więcej 25 grudnia 2016, 10:00 Reklama Bracia Dardenne: Raju nie będzie 25 grudnia 2016, 09:30 Jim Jarmusch: Outsider, buntownik, poeta kina 23 grudnia 2016, 12:00 Chrzanić to, mamy dość, oto prawda. Bunt nie umarł 23 grudnia 2016, 10:00 Literatura fantastyczna z posmakiem boskości 23 grudnia 2016, 09:00 Polski rok w Londynie 23 grudnia 2016, 08:00 Film jako przeżycie intymne. "Opiekun" w kinach 1 maja 2016, 12:00 Andrzej Seweryn w „Ostatniej taśmie” Becketta rysuje delikatną kreską 29 kwietnia 2016, 09:00 To zmieniło powojenną Polskę. Reportaż „Każdy został człowiekiem” Nesterowicza 29 kwietnia 2016, 08:00 Podaruj wilkowi babcię 29 kwietnia 2015, 00:00 Marzy mi się soundtrack 29 kwietnia 2015, 00:00 następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie