Nie wolno zmuszać klienta do akceptacji spamu 22 maja 2015, 08:14 Wakacje za granicą? Sprawdź, ile zapłacisz za połączenia w roamingu 12 maja 2015, 07:00 Czy operator komórkowy ma obowiązek anonimizować dane? 8 maja 2015, 07:00 Halo Granie w Orange: Operator zmienia niekorzystny zapis w regulaminie 4 maja 2015, 13:13 Operator bez odpowiedzialności za loterie SMS. Ale ma także obowiązki 22 kwietnia 2015, 06:00 Telekomunikacja: Przedsiębiorca nie wypowie umowy tak łatwo, jak zwykły konsument 21 kwietnia 2015, 06:00 UKE: Analiza wpływu telefonów komórkowych na organizm człowieka 14 kwietnia 2015, 14:55 Operator Cyfra + podwyższył opłaty abonamentowe w sposób niezgodny z prawem 14 kwietnia 2015, 10:43 Telekomy się zbuntowały i knują 8 kwietnia 2015, 07:34 Automatyczne przedłużanie umów przez operatorów to łamanie prawa 5 kwietnia 2015, 17:00 Reklama Usługę prepaid też można reklamować. Nie trzeba rejestrować karty SIM u operatora 29 marca 2015, 19:30 Usługi Premium SMS: Jak walczyć z nieuczciwymi firmami? 28 marca 2015, 16:00 Telewizja: Platforma cyfrowa zmienia kanały. Czy można rozwiązać umowę 27 marca 2015, 06:00 Vectra nie zgadza się z UOKiK. Zapisy o przedłużaniu umów to standard 27 marca 2015, 06:00 Awaria u operatora a odstąpienie od umowy. Czy mamy do tego prawo? 26 marca 2015, 06:00 Vectra nadal stosuje kary dla abonentów 25 marca 2015, 06:00 Orange Polska zakończył licytację jednego bloku pasma częstotliwości 2600 MHz 20 marca 2015, 20:37 Umowa się skończyła, a telemarketerzy dzwonią. Czy mają do tego prawo? 19 marca 2015, 06:00 Prawo telekomunikacyjne: Telemarketerzy wciąż bezkarni 13 marca 2015, 16:00 Faktura od operatora: czy telekom może wydłużać okres rozliczeniowy w trakcie umowy? 11 marca 2015, 06:00 Reklama Telekomunikacja: Stare oszustwo w nowej odsłonie 27 lutego 2015, 06:00 Nowacki: Darmowy internet w konstytucji RP 17 lutego 2015, 07:30 Wojna o internet: operatorzy kontra samorządy 17 lutego 2015, 07:30 Zabiegi medyczne w domu w ramach NFZ? Uwaga na telefonicznych oszustów paramedycznych 11 lutego 2015, 20:00 Kara UOKiK na operatora nie rozwiązuje problemu. Konsument musi sam walczyć o swoje prawa 26 stycznia 2015, 06:00 Operator podawał się za dotychczasowego dostawcę usług i zawierał umowy z klientami. Zapłaci ponad 350 tys. zł kary 20 stycznia 2015, 12:02 Klienci operatorów zagrożeni działaniem hakerów 16 stycznia 2015, 06:00 Skuteczne sposoby walki z hakerami: Hasła i antywirus nie wystarczą 15 stycznia 2015, 06:00 UOKiK: 490 tys. zł kary dla operatora. Automatycznie przedłużał klientom umowy na czas określony 14 stycznia 2015, 13:10 Na to musisz uważać: 5 największych zagrożeń w cyberprzestrzeni dla użytkowników Internetu 14 stycznia 2015, 06:00 Reklama Kolejny operator naruszał prawa konsumentów: zawyżał koszty, zmieniał warunki w trakcie umowy 9 stycznia 2015, 12:50 Operatorzy wprowadzają w błąd konsumentów? Czasem winni są sami klienci 6 stycznia 2015, 16:00 Grzechy operatorów: Kary nałożone przez UOKiK i UKE na firmy telekomunikacyjne w 2014 roku 5 stycznia 2015, 06:00 Uwaga na pisma od operatorów: zmiana regulaminu w umowie przed 25 grudnia? Możesz żądać jej rozwiązania 24 grudnia 2014, 06:00 Gry z serwisu wapster.pl zawyżały rachunki konsumentów? UOKiK nałożył na spółkę ponad 30 tys. zł kary 22 grudnia 2014, 14:15 Nowa ustawa konsumencka, a odstąpienie od umowy z operatorem 15 grudnia 2014, 14:19 Aukcja LTE: 6 operatorów zakwalifikowanych do II etapu 15 grudnia 2014, 14:13 Znikną regulacje na polskim rynku internetowym. Co to dla nas oznacza? 13 grudnia 2014, 12:00 SMS Premium Rate: Jak się chronić przed ogromnymi rachunkami za telefon 21 listopada 2014, 06:00 Operatorzy skarżą się na chciwych urzędników 29 października 2014, 07:23 Reklama SMSy nie mogą wprowadzać w błąd 28 października 2014, 13:41 Dlaczego klienci skarżą się na operatorów? Bo nie znają warunków umowy 28 października 2014, 08:00 Reklama Orange wprowadzała w błąd: "Wybierz swój numer" czy tylko 4 cyfry? 27 października 2014, 07:28 Słaby zasięg w telefonie? Operator może obniżyć twój rachunek 17 października 2014, 06:00 Kary dla firm telekomunikacyjnych dopiero po zakończeniu kontroli 13 października 2014, 07:40 UKE ogłosił aukcję na 19 częstotliwości z pasma 800 MHz i 2,6 MHz dla usług LTE 10 października 2014, 16:05 Nieuzasadnione przetwarzanie danych osobowych przez operatora? Sprawdź, jak się chronić 7 października 2014, 06:00 Kserowanie dowodu do umowy z operatorem: Czy to konieczne? 3 października 2014, 06:00 Operator samowolnie zmienił umowę? Uważaj na kruczki prawne 27 września 2014, 18:00 Regulator wprowadza zmiany? Nie zerwiesz umowy z operatorem bez kary 26 września 2014, 06:00 poprzednia następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie