Telewizja: Platforma cyfrowa zmienia kanały. Czy można rozwiązać umowę 27 marca 2015, 06:00 Vectra nadal stosuje kary dla abonentów 25 marca 2015, 06:00 Rząd wzmocni UOKiK. Ściganie nieuczciwych działań instytucji finansowych będzie łatwiejsze 23 marca 2015, 07:42 Kiedy można zareklamować usługę turystyczną? 23 marca 2015, 07:00 Umowa się skończyła, a telemarketerzy dzwonią. Czy mają do tego prawo? 19 marca 2015, 06:00 Prawa konsumenta: Klient nie otrzyma wzoru oświadczenia odstąpiena od umowy? 17 marca 2015, 06:00 Nowe prawo konsumenckie: Kupisz produkt, ale umowy nie dostaniesz? 16 marca 2015, 06:00 Nowe prawo konsumenckie: Informacje o produkcie na płycie lub pendrivie? To może być podstęp 15 marca 2015, 18:30 Umowy poza lokalem: Seniorzy na pokazach nadal nie są bezpieczni 13 marca 2015, 06:00 Kupujący nie powinien poszukiwać wzoru w ustawie 10 marca 2015, 07:24 Reklama Jak zaczarować klienta? Te sztuczki stosują wszystkie firmy 8 marca 2015, 14:00 Wada jednego urządzenia oznacza, że cała seria może być uznana za wadliwą Jeżeli producent takich urządzeń medycznych jak rozruszniki serca czy defibrylatory stwierdzi chociażby potencjalną wadę w jednym egzemplarzu,... 6 marca 2015, 07:27 Ustawa o prawach konsumenta: Niedoinformowani klienci w sieci 4 marca 2015, 08:13 Sprzedajesz auto? Jeśli zawrzesz klauzulę w umowie, nabywca nie ma podstaw do roszczeń 3 marca 2015, 20:00 Umowa drogą elektroniczną ważna także bez podpisu 3 marca 2015, 10:16 Europejskie linie lotnicze też będą gromadzić informacje o pasażerach Zbieranie informacji o pasażerach będzie dotyczyło nie tylko lotów poza Unię Europejską, ale także połączeń wewnątrz wspólnoty. Takie m.in. zmiany... 3 marca 2015, 07:32 Nie zdążyłeś na pociąg? Dowiedz się, czy masz szansę na zwrot biletu 3 marca 2015, 07:15 Za bagaż w luku autokaru odpowiada przewoźnik 2 marca 2015, 10:30 Nieruchomości: Zapewnienie o braku wad rzeczy sprzedanej musi być wyraźne 27 lutego 2015, 07:37 Zanim kupisz wyjątkowo tanią wycieczkę, sprawdź biuro 26 lutego 2015, 10:12 Reklama Powstanie osobny organ do rozstrzygania sporów z dostawcami energii Szybciej, taniej i prościej mają być rozstrzygane spory konsumentów z dostawcami prądu czy gazu. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uzupełnił... 25 lutego 2015, 07:41 Bank DnB Nord cofa warunki kredytów. Klienci kontratakują 24 lutego 2015, 07:58 Ustawa o prawach konsumenta: Nowe wymogi kosztem starszych 24 lutego 2015, 07:33 Prawnik odpowie za pułapki w umowie z klientem jak każdy przedsiębiorca Unijne przepisy dotyczące nieuczciwych warunków w umowach konsumenckich mają zastosowanie w przypadku umów o świadczenie usług prawnych zawartych... 24 lutego 2015, 04:33 Konsument musi być jasno poinformowany o obowiązku zapłaty 17 lutego 2015, 11:11 Prawo do informacji w sklepie. Jakich informacji sprzedawca musi udzielić konsumentowi? 17 lutego 2015, 07:04 Wypowiadając umowę z operatorem lepiej zastrzec dane 16 lutego 2015, 09:22 Zabiegi medyczne w domu w ramach NFZ? Uwaga na telefonicznych oszustów paramedycznych 11 lutego 2015, 20:00 Uwaga na kolejną piramidę finansową. Organizator wprowadzał konsumentów w błąd 30 stycznia 2015, 07:26 Chcesz wypożyczyć samochód? Dowiedz się, na co zwrócić szczególną uwagę 27 stycznia 2015, 07:00 Reklama Jak złożyć wniosek o upadłość konsumencką. Poradnik krok po kroku 21 stycznia 2015, 11:35 Operator podawał się za dotychczasowego dostawcę usług i zawierał umowy z klientami. Zapłaci ponad 350 tys. zł kary 20 stycznia 2015, 12:02 W reklamacji nieudanego urlopu pomoże tabela frankfurcka 20 stycznia 2015, 09:53 Praktyka pokaże, czy nowela antymonopolowa jest dobra dla firm 18 stycznia 2015, 12:00 Wchodzi w życie nowela ustawy antymonopolowej. Sprawdź zmiany 18 stycznia 2015, 08:20 System rezerwacji biletów lotniczych musi ułatwiać porównanie cen W elektronicznych systemach rezerwacji biletów lotniczych zawsze powinna być podawana ostateczna cena. Musi ona wyświetlać się już przy pierwszej... 16 stycznia 2015, 19:00 UOKiK: 490 tys. zł kary dla operatora. Automatycznie przedłużał klientom umowy na czas określony 14 stycznia 2015, 13:10 Szybko psujących się produktów nie można oddać 14 stycznia 2015, 08:32 Nieujawnienie przyczyn promocji to poważne naruszenie prawa Brak jakiejkolwiek informacji o cenach oferowanych towarów lub usług stanowi przesłankę do nałożenia na przedsiębiorcę kary w maksymalnej... 13 stycznia 2015, 20:00 Jedlak: Telemarketing po polsku Sylwestrowy poranek, kilka minut po ósmej. Natarczywe brzęczenie telefonu. 13 stycznia 2015, 09:41 Reklama Formularz odstąpienia od umowy trzeba zamieścić, ale klient nie musi go wykorzystać 13 stycznia 2015, 00:00 Nieudana impreza sylwestrowa? Masz prawo ją reklamować 12 stycznia 2015, 20:00 Nowa ustawa konsumencka wzmancnia pozycję branży e-commerce 12 stycznia 2015, 14:20 Prawo na siłowni: za co odpowiada klub fitness 11 stycznia 2015, 11:30 Kolejny operator naruszał prawa konsumentów: zawyżał koszty, zmieniał warunki w trakcie umowy 9 stycznia 2015, 12:50 Operatorzy wprowadzają w błąd konsumentów? Czasem winni są sami klienci 6 stycznia 2015, 16:00 Możemy żądać rozwiązania umowy, jeśli zawierając ją, byliśmy w błędzie 5 stycznia 2015, 18:00 Organizator zabawy sylwestrowej odpowiada za bezpieczeństwo 5 stycznia 2015, 09:30 Karta Dużej Rodziny: Taniej w podróży pociągami 1 stycznia 2015, 10:33 Nowa ustawa konsumencka: Sprzedawca musi poinformować klienta o obowiązku zapłaty 1 stycznia 2015, 10:00 poprzednia następna Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie