Wartość inkluzywności w produktach cyfrowych Kalina Tyrkiel, projektantka treści w firmie DocPlanner, opowiada o tym, jaką wartość, także biznesową, niesie ze sobą prosty język w przypadku... 28 września 2022, 10:17 Neuromarketingowy klucz do sukcesu w e-commerce Neuromarketing przynosi odpowiedź jakie są predyspozycje klienta, jak zbudować ofertę, jak powinien wyglądać sklep internetowy oraz na wiele... 28 września 2022, 10:16 Zuzanna Skalska radzi firmom e-commerce: stawiajcie na Human Experience Partnerka założycielska 360Inspiration, współzałożycielka Futures Thinking Group i znana badawczyni trendów uważa, że traktowanie klienta jako…... 28 września 2022, 10:14 Rada dla firm: na media społecznościowe trzeba patrzeć kompleksowo Wykorzystując Google, Facebook czy inne media społecznościowe, trzeba zwracać uwagę na kontekst i na reprezentowaną branżę - mówi Artur Jabłoński,... 28 września 2022, 09:53 E-commerce odczuje zmiany w zakupach Zmiany stóp procentowych i inne wydarzenia w gospodarce wpływają na zakupy, zarówno konsumentów, jak i firm - mówi Bartosz Majewski, CEO Casbeg. 28 września 2022, 09:51 Wirtualna rzeczywistość, rozszerzona rzeczywistość i sztuczna inteligencja: na co stawiać w e-commerce? Na wszystkie, ale na które i w jakim stopniu – to zależy – mówi Anna Ledwoń, co-funder and creative director w agencji More Bananas. 28 września 2022, 09:47 Trzy kroki do zachwytu, czyli jak zadbać o user experience Nie ma jednej definicji user experience – mówi Michał Madura, Business Design Consultant z firmy Edisonda, zajmującej się projektowaniem doświadczeń. 28 września 2022, 09:44 Sekrety sztuki obsługi klienta Emocje w obsłudze klienta są ważniejsze od technologii, z której korzystamy – stawia tezę Łukasz Hardek, Customer Success Manager w firmie Thulium. 28 września 2022, 09:40 Firmy e-commerce w świecie technologii rozszerzonej rzeczywistości Wiele firm modowych, motoryzacyjnych i innych wchodzi w świat rzeczywistości rozszerzonej. 28 września 2022, 09:38 Metaverse, NFT, Web3 – przyszłość, która już liczy się w biznesie Według Artura Kurasińskiego, przedsiębiorcy, twórcy, inwestora, obserwatora zjawisk związanych z technologią, jesteśmy coraz bliżej tego, aby... 28 września 2022, 09:27 Reklama Ślad węglowy firm w centrum uwagi Duże korzyści przemawiają za tym, że firmy coraz częściej chcą być „net zero”, neutralne klimatycznie - mówi Aga Maciejowska, CEO Plan Be Eco. 28 września 2022, 09:25 Sklepy internetowe: jak się wyróżnić, aby dać się odnaleźć Voice search zyskuje coraz większe znaczenie dla sklepów internetowych. Urządzenia do wyszukiwania głosowego towarzyszą nam już każdego dnia... 28 września 2022, 09:23 Zwycięzcy Cyfrowych Rewolucji odebrali nagrody Firmy Mroomy i Planteon zostały zwycięzcami 3. edycji Cyfrowych Rewolucji mBanku. Wręczeniu nagród towarzyszyła konferencja poświęcona przyszłości... 18 września 2022, 21:02 Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie