Na początku lat 90. Bronisław Komorowski zainwestował ćwierć miliona marek w piramidę finansową

01.09.2012, 18:42; Aktualizacja: 01.09.2012, 19:41
Bronisław Komorowski

Bronisław Komorowskiźródło: Bloomberg
autor zdjęcia: Michele Tantussi

"W tym miejscu wszystkim, którzy drwią i szydzą z naiwności i pazerności ofiar Amber Gold, warto przypomnieć, że przed laty ofiarą podobnej, ale jeszcze bardziej obłudnej piramidy, padł niejaki Bronisław Komorowski. Wówczas skromny wiceminister obrony narodowej, nadzorujący pracę Wojskowych Służb Informacyjnych, a dziś Prezydent Rzeczypospolitej" - pisze na swoim blogu europoseł PiS Janusz Wojciechowski.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Media
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (18)

  • nk(2012-09-02 10:50) Zgłoś naruszenie 70

    Ja młody i wygrztałcony członek PO chcem wyrazić swoje ówielbienie dla pana Tuska i całej jego ekipy za to, rze majonc ukończonom POdstawufke moge ruwnierz óchodzić za intelektóaliste i mieć sfuj wkład w walke z kaczyzmem. POniewarz jestem notorycznie bezrobotny całymi dniami wypisuje swoje celne ówagi na temat rząduf nieódolnych kaczystów, kturzy som zakałom karzdego POlaka i te ich rzondy jurz mie denerwójom i mojom mame terz.I rzeby marycha wkońcu POtaniała i była do kópienia w supermarkecie. i rzeby kondony nie spadywały, bo to terz wina tyh pżeklentyh kaczoruf,i mmie to pżeżkadza óprawiać polityke miłości kturom nasz premier ogłosił. hyba troche błenduf zrobiłem, ale ja dopiro do wieczorowej podstawowej sie zapisałem, toterz jeszcze taki wykrztałcony niejestem. Dla ciebie kochany Premieże, obiecuje robic 3 klasy w jeden rok i zaraz potem zapisać sie do PEŁO,i jakim takim ministrem jak Nowak albo i Chlebowski zostać lub prezytędem jak mondry Komorowski.

    Odpowiedz
  • KALIF(2012-09-02 08:06) Zgłoś naruszenie 40

    Takiej to tęgiej Głowie Państwa szanowni wyborcy powierzyli odpowiedzialność za losy Ukochanej Ojczyzny.

    Okazuje się, że na początku lat dziewięćdziesiątych, głowa rodziny, ojciec pięciorga dzieci, ówczesny wiceminister obrony, potem minister, potem Marszałek Sejmu i wreszcie Prezydent Najjaśniejszej Rzeczypospolitej - wtopił w piramidę finansową ponad ćwierć miliona marek niemieckich!
    I to żeby jeszcze swoich, zarobionych na udzielaniu młodzieży lekcji historii – gdzie tam! Od rodziny biedaczysko pożyczyło i w zębach zaniosło oszustowi. Przy okazji wyszło na jaw, że oszusta, niejakiego Palucha, sąd siedemnaście lat sądził, sądził i osądzić go nie mógł - aż wreszcie sam Paluch zlitował się nad sądem i dobrowolnie poddał się karze, bo już zdaje się nie mógł patrzeć na te konwulsje wysokiego sądu.
    Większość tych szyderców, drwiących z ofiar Amber Gold, i ochoczo nazywających te ofiary idiotami, na takiego właśnie id... na taką właśnie ofiarę w wyborach prezydenckich głosowała.

    Odpowiedz
  • KALIF(2012-09-02 10:21) Zgłoś naruszenie 40

    DO 11: nk SOWIECKICH LEMINGOW GENETYCZNYCH WYŁĄCZ TVN [WSI }
    WLĄCZ ROZUM

    Odpowiedz
  • nj(2012-09-02 20:46) Zgłoś naruszenie 40

    a skad mial? a pracowal ciezko -jaja

    Odpowiedz
  • Wańka(2012-09-01 19:43) Zgłoś naruszenie 30

    a z kiela Bronek miał tyle marek może miał kieszonkowe u niemiaszków trzeba komisji.

    Odpowiedz
  • ocalały z watahy(2012-09-01 20:37) Zgłoś naruszenie 30

    Ktoś go wybrał, ale czy o jego wyborcach można pisac ktoś?

    Odpowiedz
  • COGITO-ERGO-SUM(2014-12-16 20:31) Zgłoś naruszenie 30

    ale ... towarzysze ze wsi (a może z WSI) wspomogli w potrzebie skromnego (umysłem) wiceministra MON b. komorowskiego -- szybko się wykaraskał z tej "życiowej inwestycji" w posyaci piramidy finansowej (ćwierć miliona marek to nie w kij dmuchał)! na marginesie: widzimy lotność umysłu, głęboką przenikliwość , ryzykowanie losem rodziby, ... a de facto ... pazerność dzisiejszej głowy państwa ... Pytanie: CZY KTOŚ JESZCZE SIĘ DZIWI, ŻE KOMOROWSKI BYŁ JEDYNYM POSŁEM POST-SOLIDARNOŚCIOWYM KTÓRY GŁOSOWAŁ PRZECIWKO ROZWIĄZANIU WSI?

    Odpowiedz
  • K(2012-09-02 20:14) Zgłoś naruszenie 30

    Zróbcie przegląd stanowisk,które pełnił w owych latach to będziecie wiedzieli jak rodzina i za co się odwdzięczyła ,wystarczy pogłówkować a szczególnie mienie wojskowe ot i koniec tajemnicy!Zresztą do tej pory są tam przekręty ale to ściśle tajne.

    Odpowiedz
  • Ocalały z watahy(2012-09-02 13:05) Zgłoś naruszenie 20

    O ile sobie przypominam jedną z pierwszych piramid był tak zwany Bioferm. Polegało to na tym, że w słoiku w domu hodowało sie w kwaśnym mleku jakiegoś grzybka i jak urósł to Bioferm płacił kokosy. Eystarczyło tylko zapłacic kałcję za grzybka. Trzeba było byc kretynem zeby sie na to nabrac, a jednak... Później min. fin Kołodko "straty" poniesione przez naiwniaków pozwolił odliczyc od podatku wydając naet zarządzenie. Kabaret! Szkoda, ze nie mozna odliczac tego co sie z kumplami w pokera przerżnie!!!

    Odpowiedz
  • sylwester piekarski(2012-09-02 08:34) Zgłoś naruszenie 20

    A skad ten facet w tamtych latach mial tyle kasy[marek] Pewnie NAKRADL. Kiedys przed wyborami prezydenckimi w 2010r byl taki artykol na salon24.pl pod tytulem "Klowadis Komorowski" tam bylo opisane jak Pan HRABIA sie wzbogacil w bidnej POLSCE. POLECAM.

    Odpowiedz
  • ciekawski(2012-09-02 23:37) Zgłoś naruszenie 20

    250 tys. marek na poczatku lat 90 ub. wieku !!!
    A w jaki sposób taką forsę mieli pociotki tego Pana .?
    Czy ich Komuna nie ograbiła ?
    A moze to z datków , co szły z zachodu via kościół katolicki do bidnego kraju , jakim była wówczas Polska . ?
    Tylko nikt z szarych Polaków takiej kapuchy nie mógł otrzymać !!!
    A więć skąd Oni to mieli ?

    Odpowiedz
  • Leo(2012-09-01 21:25) Zgłoś naruszenie 20

    Widać, że nie zgłupiał teraz. On taki był od zawsze. Dlatego dla lemingów, to swojak.

    Odpowiedz
  • Lucy 2(2012-09-05 23:04) Zgłoś naruszenie 20

    szkoda ze czlowiek nie mial tak bogatej rodziny !Cwierc miliona marek w latach 90 -tych to cho ,cho ! no ale byli solidarnosciowcy mieli bo ciagle sstrajkowali wiec im manna z nieba leciala.

    Odpowiedz
  • Czy agent WSI Komorowski zaplacil od pozyczki POda(2012-09-02 19:42) Zgłoś naruszenie 20

    To gdy agent WSI Bronislaw Komorowski pozyczyl od rodziny az tak wielka sume na "gre" z agentura WSI (swoimi),bandyci urzedu skarbowego pobrali podatek od tego ?,Dzis czepiaja sie kazdego kto pozyczyl nawet juz 10 tys zlotych ? Skarbowi bandyci sledza dzis kazdego kto kupil nawet mieszkanie z gromadzonych latami pieniedzy.Zadaja dowodow z bankow,a przeciez malzenstwo,ktore pracowalo 30 lat nie musza trzymac w banku ale juz maja klopoty bo musza udowodnic przez bank ale przeciez nie musieli trzymac w banku ?
    Takich zlodziei i bandytow jak w obecnym antynarodowym rzadzie (rzedach bandytow) nie bylo !

    Odpowiedz
  • teddy542(2012-09-01 23:58) Zgłoś naruszenie 10

    Ciekawe ! przecież Bronek walcząc w Solidarności sekowany i ścigany był podobno gołodupcem i tu nagle rodzina szarpnęła się na pożyczkę ponad miliarda ówczesnych złotych.
    Skąd wyście taką kasę wycyganili? - walcząc o wolność ?
    Staje się jasne dlaczego dzisiaj z tych 10 milionów członków Solidarności 99% pluje sobie w brodę

    Odpowiedz
  • zdziwiony(2012-09-01 21:05) Zgłoś naruszenie 10

    skąd on miał tyle kasy w tamtym czasie- powołac komisję sejmowa , może to były pieniądze za donosicielstwo?

    Odpowiedz
  • Anim(2012-09-01 19:31) Zgłoś naruszenie 10

    Kim jest ten pajac na foto?

    Odpowiedz
  • nk(2012-09-02 09:46) Zgłoś naruszenie 02

    Kto z was GENETYCZNYCH PARTIOTÓW wielbicieli IV RP wiedział na początku lat 90-tych co to jest piramida finansowa ??
    Jak wówczas wyglądał system bankowy , czy wówczas była BFG ??

    No chyba tylko Jarek Kaczyński i Macierewicz. a i oczywiście kot Alik.

    No i jeszcze jedna rzecz dla GENETYCZNYCH PATRIOTÓW... jak ktos miał kasę i ją pożyczyl to nie znaczy że ukradł...
    Wam wszystko się kojarzy z kradzieżą ... jak i waszemu GURU... układy, układy, kradzieże...
    Żal ...bo nie wiem czy to się da wyleczyć.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie