16 kwietnia 2018 r.Czego chcą współcześni konsumenci i co ma big data do emocji? W czerwcu Forum IAB 2018O automatyzacji, sztucznej inteligencji, powrocie do wartości oraz roli technologii we współczesnym marketingu będą rozmawiać eksperci podczas tegorocznego Forum IAB „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”, które odbędzie się 6 i 7 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach. GazetaPrawna.plBiznes i prawo gospodarcze
9 czerwca 2017 r.Kto przyjdzie po millenialsachPokolenie X, Y i Z zostanie w przyszłości zastąpione przez fanów Apple’a.GazetaPrawna.plBiznes i prawo gospodarcze
9 czerwca 2017 r.Schmidt: Digitalizacja i personalizacja to przyszłość polskiej reklamyWydatki na reklamę w Internecie będą rosły, ponieważ media tradycyjne stają się coraz bardziej mediami cyfrowymi - mówi Włodzimierz Schmidt, prezesem zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska GazetaPrawna.plBiznes i prawo gospodarcze
16 maja 2016 r.IAB 2016: Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB. GazetaPrawna.plBiznes i prawo gospodarcze