Magazyn "Forbes" opublikował ranking 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu. Tegoroczne zestawienie zdominowali sportowcy. Do pierwszej dziesiątki zakwalifikowało się czterech piłkarzy i koszykarz, nie zabrakło też najsłynniejszej w kraju tenisistki. Oto pierwsza dziesiątka polskich celebrytów, którzy za kampanie reklamowe dostają po kilkaset tysięcy złotych.
.
1
9 miejsce. Marcin Gortat, koszykarz
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 619,5 tys. zł.
Newspix / Michal Chwieduk
2
8 miejsce. Szymon Majewski, showman
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 639 tys. zł.
Newspix / TEDINEWSPIX.PL
3
7 miejsce. Tomasz Lis, dziennikarz
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 641 tys. zł.
Newspix / LUKASZ GROCHALACYFRASPORT
4
6 miejsce. Przemysław Tytoń, bramkarz
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 643 tys. zł.
Newspix / MATEUSZ TRZUSKOWSKICYFRASPORT
5
5 miejsce. Jakub Błaszczykowski, piłkarz
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 651 tys. zł.
Newspix / PIOTR KUCZA
6
4 miejsce. Wojciech Szczęsny, bramkarz
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 674,5 tys. zł.
Newspix / Irek Dorozanski
7
3 miejsce. Robert Lewandowski, piłkarz
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 738 tys. zł.
Newspix / firo Sportphoto
8
2 miejsce. Marek Kondrat, aktor
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 878,5 tys. zł.
Newspix / PIOTR KIEPLIN
9
1 miejsce. Agnieszka Radwańska, tenisistka
Za udział w kampanii reklamodawcy są mu skłonni zapłacić 882 tys. zł.
Newspix / EXPA Johann Groder
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję