- wynagrodzenia pracowników;
- koszty zakupu towarów i materiałów, usług obcych wykorzystywanych do operacyjnej działalności;
- koszty obsługi finansowania zewnętrznego;
- zobowiązania o charakterze publicznoprawnym w tym podatki, opłaty i składki ZUS;
- koszty najmu i utrzymania nieruchomości wykorzystywanych do działalności;
- zakup środków trwałych niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej;
- spłatę zaciągniętego kredytu, z zastrzeżeniem, że na ten cel można spożytkować maksymalnie 25 proc. przyznanej subwencji.
- przedterminową spłatę zaciągniętych kredytów powyżej 25 proc. przyznanej subwencji,
- rozliczenia z firmami powiązanymi z nami (kto otrzymał subwencję) oraz na płatności do osób lub podmiotów powiązanych z beneficjentem subwencji,
- nabycie udziałów lub akcji w celu ich późniejszego umorzenia,
- nabycie (przejęcie) w sposób bezpośredni lub pośredni innego podmiotu.