Tegoroczne badanie przygotowane jest przy wykorzystaniu uruchomionego właśnie w systemie SARE modułu umożliwiającego prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Dzięki integracji z systemem e-mailingowym umożliwia on zebranie kompletnych danych statystycznych z przeprowadzonego badania. Część z pytań ankiety będzie skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, wydzielony będzie również dedykowany zestaw pytań wyłącznie dla pracowników działów marketingu, PR, dyrektorów przedsiębiorstw i właścicieli firm. Kwestionariusz trafi do respondentów e-mailem, jak również jest dostępny na stronie www.sare.pl/ankieta.
„Rozpoczynamy ósmą edycję badania wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich użytkowników. Doświadczenie ostatnich lat pokazuje, że rynek e-mail marketingu rozwija się bardzo dynamicznie, stąd tak istotne jest poznanie trendów i preferencji odbiorców poczty elektronicznej, czyli de facto nas wszystkich.” – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Realizowane corocznie przez SARE badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce ma na celu poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej oraz ukazanie zmian, które wpływają na tworzenie nowych zastosowań e-komunikacji. Opracowane wyniki są doskonałym kompendium wiedzy dla marketerów i pozwolą na podniesienie jakości tworzonych newsletterów i mailingów, a ponadto umożliwią planowanie bardziej efektywnych kampanii e-mail marketingowych.
Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety będzie mógł zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie przesłany na jego skrzynkę mailową. Dane najpierw zostaną udostępnione klientom SARE, natomiast później uczestnikom badania i pozostałym zainteresowanym.
Ósme badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Patronami medialnymi akcji są: Gazeta Prawna, Mediarun.pl, Internet Standard, Nowoczesna Firma, BRIEF oraz Radio PIN.
SARE to pierwsza najbardziej doświadczona na polskim rynku firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Udostępnia narzędzia, planuje kampanie, przygotowuje kreacje, wysyła newslettery i wiadomości SMS, opracowuje raporty i analizy, prowadzi szkolenia, buduje bazy adresowe i zarządza nimi. Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Media Markt, IKEA, Siemens, Norwegian, Premium Club, DPD, Agros Nova, Bauer, Netsprint, Bankier.pl, Mediarun, Grupa Hotelowa Orbis, Saturn, Kamis, Lexus, Fiat, Danone, Getin Holding i Murator.
Kontakt dla mediów: Sylwia Vogel, s.vogel@sare.pl, tel. 500 076 836, www.sare.pl