Studenckie Koło Naukowe Biznesu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie po raz drugi organizuje drużynowy konkurs dla szkół ponadgimnazjalnych - High School Business Challenge.

Konkurs składa się z 3 etapów i stawia na przedsiębiorczość, kreatywność oraz praktyczne wykorzystanie wiedzy biznesowej. Pierwszy etap jest testem interaktywnym, składającym się z pytań dotyczących szeroko pojętej wiedzy ekonomicznej i biznesowej, natomiast etap okręgowy i centralny polegają na rozwiązaniu case study. Dwudniowy finał odbędzie się w Warszawie, gdzie nocleg zapewnia organizator.

Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest 7000 zł oraz praktyki w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości, a dla kolejnych zespołów przewidziano sprzęt elektroniczny. Atrakcyjne nagrody czekają również na nauczycieli i szkoły, od których wpłynie najwięcej rozwiązań zadań.

Konkurs jest okazją do nabrania pierwszych doświadczeń biznesowych. Uczestnicy będą oceniani przez jury składające się z praktyków biznesu (w zeszłorocznej edycji był to m. in. Jakub Karbowiak, Dyrektor Finansowy firmy Piotr i Paweł S.A.), a na wszystkich finalistów etapu centralnego w Warszawie czeka szkolenie przeprowadzone przez ekspertów EY.

Zespoły 3-5 osobowe mogą dokonać rejestracji do 15 stycznia 2016 roku poprzez formularz na stronie www.businesschallenge.pl. Tam również znajdują się wszelkie niezbędne informacje, w tym zadania z poprzedniej edycji.

Partner strategiczny: PKP Intercity;
Partnerzy merytoryczni: EY, CIMA; Partner: Rascal;
Patronat honorowy: Minister Edukacji Narodowej;
Patronat: Ministerstwo Gospodarki, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji;
Patronat medialny: Forsal.pl, eGospodarka.pl, NBPortal.pl;



***

O SKN Biznesu:

Studenckie Koło Naukowe Biznesu to najprężniej działające koło naukowe przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, zrzeszające studentów czujących potrzebę rozwoju i zdobywania doświadczenia. Oprócz konkursu High School Business Challenge organizuje wydarzenie Let’s Start Up (w skład którego wchodzi między innymi Dragon’s Den i 3 Day StartUp) oraz szereg innych inicjatyw takich jak Ask me Anything czy Business talks Fashion.