Przepisy dotyczące pracy zdalnej wchodzą w życie już 7 kwietnia br., co oczywiście znajdzie też odzwierciedlenie w księgach firm, które zdecydują się wprowadzić tę formę pracy. Chodzi zwłaszcza o ujmowanie kosztów związanych z organizacją pracy zdalnej. Nowe przepisy nakładają bowiem na pracodawcę wiele obowiązków, a to powoduje, że będzie on musiał ponosić określone koszty związane z zapewnieniem możliwości wykonywania przez pracownika pracy zdalnej (z wyjątkiem pracy okazjonalnej).
Wkrótce wchodzą w życie regulacje związane z pracą zdalną. W naszej jednostce zastanawiamy się, w jaki sposób je wdrożyć. Chodzi przede wszystkim o to, jakie operacje księgowe będą wiązać się z wprowadzeniem pracy zdalnej według nowych regulacji.
Pozostało
92%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama