Wszyscy zainteresowani udziałem w Konkursie proszeni są o wypełnienie i przesłanie ankiety rejestracyjnej, a do 15 stycznia 2013 wypełnionej ankiety weryfikacyjnej. Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie: www.terazpolska.pl.
Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas obrad 30-osobowej Kapituły Godła „Teraz Polska”. W jej skład wchodzą autorytety życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego.
Coraz więcej zgłoszeń dotyczy produktów i usług budowlanych, medycznych, finansowych, chemii przemysłowej i kosmetyków. W ostatniej 22. edycji konkursu wśród laureatów znaleźli się m.in. BEFADO - lider obuwia dziecięcego, NOVITUS NANO E – nowoczesne kasy fiskalne firmy COMP SA, kompleksowa oferta bankowości mobilnej Banku Pekao oraz Inteligentny System Kompleksowej Identyfikacji Pojazdów Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
Zdaniem Laureatów do najważniejszych korzyści jakie ich firmom przyniósł udział w Konkursie i używanie Godła „Teraz Polska” należą przede wszystkim: prestiż, umocnienie pozytywnego wizerunku, wzrost zaufania, lojalności i uznania klientów, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, ogólne korzyści wizerunkowe, wzrost konkurencyjności firmy i/lub jej oferty.
Godło „Teraz Polska” na przestrzeni 20 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest dobrą formą promocji firm. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, ponad 90% badanych uważa, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych służy budowaniu prestiżu firmy oraz poprawie wizerunku przedsiębiorstwa lub produktu/usługi wśród ich odbiorców, kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym, a także w oczach pracowników firmy i konkurentów.
Prawie połowa ankietowanych uznała, że Godło „Teraz Polska” wpływa na wzrost sprzedaży nagrodzonych produktów/usług oraz innych produktów/usług pozostających w ofercie przedsiębiorstwa. Prestiż Godła „Teraz Polska” umacniają: przejrzyste procedury konkursowe, obiektywizm, kompetencja i niezależność ekspertów i członków Kapituły.
„Nasze produkty zostały poddane wnikliwej i wszechstronnej ocenie standardów produkcji i sprzedaży, dlatego można śmiało powiedzieć, że „Teraz Polska” to gwarancja najwyższej jakości produktu! „Teraz Polska” to znak rozpoznawalny przez konsumentów, a umieszczenie go na wszystkich opakowaniach serów LAZUR podnosi prestiż produktu oraz wzmacnia markę LAZUR”. – mówi Danuta Pacyna Wiceprezes Zarządu, SM LAZUR
Patronami medialnymi Konkursu „Teraz Polska” są: Dziennik Gazeta Prawna, Pap Samorządowy, Forum Samorządowe, Nowa Wieś Europejska, Portal Innowacji i Proto.pl.