W poniedziałek, 30 września odbędzie się druga edycja „Capital Market Day” organizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych oraz agencję relacji inwestorskich InnerValue. W ramach projektu zarządy trzech spółek spotkają się z inwestorami indywidualnymi i w miejscu ich działalności pokażą jak funkcjonuje biznes tych firm. Patronem imprezy jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

W drugiej edycji Capital Market Day udział wezmą Neuca, Enel-Med oraz Ambra. Inwestorzy indywidualni będą mieli okazję zapoznać się z prezentacjami tych spółek oraz porozmawiać bezpośrednio z zarządami. Zbliżająca się edycja podobnie jak w poprzednim roku (udział wzięły ABC DATA, CD Projekt oraz Midas) odbywa się w Warszawie. Ponadto w planie jest też zwiedzenie szpitala i przychodni Enel-Med., magazynu centralnego NEUCA w podwarszawskim Ołtarzewie oraz siedziby Ambra. Dla uczestników przygotowano dodatkowe atrakcje.

„Capital Market Day to unikalna na naszym rynku kapitałowym impreza i doskonała okazja na lepsze poznanie spółek dla tych inwestorów indywidualnych, którzy aktywnie i świadomie chcą decydować o angażowaniu swoich środków” – powiedział Bartosz Dziemaszkiewicz, Wiceprezes Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.

„Tego typu spotkania są niestety cały czas rzadkością na naszym rynku. Drugi raz we współpracy z SII próbujemy dać taką możliwość inwestorów z całej Polski. Tego typu projekty są kierunkiem, który będziemy systematycznie rozwijać jako ważny element budowania długoterminowego zaufania inwestorów do spółek” – powiedział Wojciech Iwaniuk, szef działu relacji inwestorskich InnerValue.

Formuła Capital Market Day wychodzi naprzeciw takim postulatom dodatkowo pozwalając inwestorowi zweryfikować wyobrażenie na temat działalności danej firmy. Wizyty w spółkach giełdowych często ułatwiają zrozumienie danego biznesu, co ma kluczowe znaczenie dla umiejętności analizowania danej spółki i branży, w której ona funkcjonuje. Tego typu aktywność jest praktykowana przez wiele zagranicznych emitentów (m.in. Francja, USA, Niemcy) którzy zapewniają swoim drobnym akcjonariuszom zwyczajowo jedną lub dwie okazje w ciągu roku do spotkania w siedzibie spółki.

Zapisy na spotkania w ramach drugiej edycji Capital Market Day odbywają się na stronie internetowej Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.

NEUCA to czołowy dostawca produktów i usług na rynku zdrowia w Polsce, którego udział rynkowy na koniec czerwca 2013 roku wynosił 26,5%. Leki dystrybuowane przez NEUCA pochodzą od 700 czołowych producentów z całego świata. Grupa, poprzez spółkę Synoptis Pharma, prowadzi również działalność w zakresie zarządzania markami własnymi: Apteo, Nursea oraz Genoptim. W skład Grupy wchodzi również agencja reklamowa NEKK i spółka ILC, która zajmuje się świadczeniem usług informatycznych na rynku ochrony zdrowia.

Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. to polska firma rodzinna, której pomysłodawcą jest Adam Rozwadowski - od początku istnienia - akcjonariusz i Prezes Zarządu Firmy. Głównym celem Centrum Medycznego ENEL-MED jest stały rozwój oferty i obsługi pacjentów, powiększanie potencjału, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań i technologii.

Grupa AMBRA jest czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest obecna na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. Główne źródło przychodów stanowią marki win spokojnych i musujących, wermutów i napojów bezalkoholowych dla dzieci. Najbardziej znane produkty to Dorato, Cin&Cin, El Sol, Fresco, Pliska czy Piccolo. Są one liderami pod względem sprzedaży w swoich segmentach rynku. Blisko 40% przychodów to rosnący segment win importowanych od najbardziej renomowanych producentów z Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile oraz Australii. Ponad 2/3 przychodów realizowanych jest w Polsce. Udział Czech i Słowacji to ok. 15%. Podobny odsetek stanowi w sprzedaży Grupy Ambra rynek rumuński.

Zapisz się już dziś i dołącz na nas: www.sii.org.pl/cmd