Wizja, cel i strategia. Ale również zrozumienie różnic kulturowych, budowanie dobrej komunikacji z lokalną społecznością i pozyskanie partnera z regionu, gdzie planowana jest ekspansja. To podstawowe filary udanej inwestycji za granicą.
Inwestycje bezpośrednie na rynkach azjatyckich stanowią niewielką część zagranicznej ekspansji polskich przedsiębiorstw. Azja stanowi zaledwie 5 proc. wszystkich inwestycji. To jednak i tak stawia Adamed w czołówce polskich przedsiębiorstw w ekspansji na tamtejszych rynkach. Decydując się na bezpośrednie wejście na rynek w tak mało popularnych regionach jak Azja, nie można pominąć odpowiedzialności społecznej i finansowej tych inwestycji. Takie podejście stanowi jeden z fundamentów ekspansji zagranicznej Adamedu i rozpatrywane jest zawsze wielowymiarowo.
Pozostało
85%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama