Pomimo że Korwin-Mikke znalazł się na drugim miejscu, jeśli chodzi o obecność w mediach tradycyjnych, to można sądzić, że jego wystąpienia publiczne budzą szczególne zainteresowanie odbiorców. Kontrowersyjny polityk zdecydowanie przebił wszystkich pozostałych w social media. Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na potrzeby raportu „Eurowybory” wzięli pod uwagę informacje, które ukazały się od 16 kwietnia do 12 maja 2014. W tym czasie na portalach społecznościowych pojawiło się 6,6 tys. publicznych wpisów w języku polskim dotyczących Korwina-Mikke, czyli niemal czterokrotnie więcej niż o drugim Pawle Piskorskim (1,8 tys.) i trzecim Jarosławie Gowinie (1,8 tys.).
W badaniu mediów tradycyjnych wspomniani liderzy wyprzedzili najbardziej medialnego kandydata PO i dawnego przewodniczącego Parlamentu Europejskiego – Jerzego Buzka. Na czołowych lokatach znaleźli się także m.in. Władysław Kosiniak-Kamysz, Zbigniew Ziobro, a nawet… Tomasz Adamek.