statystyki

Generacja Y nie chce być cool. Nie dają się złapać na lep reklamy

autor: Rafał Woś26.07.2013, 13:54; Aktualizacja: 26.07.2013, 14:00
Joeri Van den Bergh jest założycielem agencji marketingowej InSites Consulting, której klientami są m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV czy Coca-Cola.

Joeri Van den Bergh jest założycielem agencji marketingowej InSites Consulting, której klientami są m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV czy Coca-Cola.źródło: Materiały Prasowe

Młodzi ludzie nauczyli się wyłapywać triki. Stali się bardziej krytyczni. Zaczęli łaknąć autentyczności. Ale nawet ich można podejść – przekonuje Joeri Van den Bergh.

Pokoleniem granicznym. Starsi to generacja X, młodsi to igreki.


Pozostało jeszcze 98% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Komentarze (3)

  • Sprzedawca(2013-07-27 10:29) Zgłoś naruszenie 00

    No sorry, jeśli większość z nas pracuje w sprzedaży lub usługach, gdzie każdy przechodzi takie samo szkolenie jak "podejść" klienta. To nie dziwota że nie da się nabrać na sztuczki których sam używa.

    Odpowiedz
  • naciągacz(2013-07-27 21:40) Zgłoś naruszenie 00

    no tak, taki nawet nie wykupi dostępu do treści, nie zaloguje się ani nie wyśle smsa o treści dupowaty.artykuł, bo szkoda na to czasu i pieniędzy - skoro temat naciągania kasy zna się od podszewki. A najczęściej zaczynało sie pracę od telemarketera

    Odpowiedz
  • phd(2013-07-28 00:28) Zgłoś naruszenie 00

    O dziwo ja nie zaczynałem swojej kariery zawodowej od bycia telemarketerem. Nie wszyscy są takimi nieudacznikami jak ty i twoi znajomi.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie