Huawei: Ok. 70% użytkowników tabletów w Polsce przegląda na nich social media



Warszawa, 15.05.2017 (ISBnews) - Niemal 70% użytkowników tabletów w Polsce przegląda na nich portale społecznościowe, a 40% osób używa tego sprzętu do gier lub oglądania filmów, podał Huawei.

"Okazuje się, że Polacy chętnie sięgają po tablet - według badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei Polska, prawie 70% osób posiadających to urządzenie, korzysta z niego co najmniej kilka razy w tygodniu. 44% użytkowników umila sobie w ten sposób wolny czas, 40% sięga po tablet, gdy chce się zrelaksować, a 39% sprawdza za jego pomocą bieżące wiadomości ze świata" – czytamy w komunikacie.

Okazuje się, że wiele z nas sięga po tablet właśnie w domowym zaciszu - aż 76%. Niemal 70% badanych za pomocą tabletu przegląda portale społecznościowe, a 40% osób używa go do gier lub oglądania filmów, podano również.

"Ponad 50% użytkowników tabletów aktywnie korzysta z nich także podczas podróży. Uczestnicy badania deklarowali, że wykorzystują wtedy tablet do słuchania muzyki (37%), oglądania wideo (35%), a także do czytania książek (34%)" - czytamy dalej.

Co piąty Polak uważa tablet za doskonałe narzędzie, aby zająć czas i uwagę dziecka, wskazano również.

Badanie SW Research wykonane na zlecenie Huawei Polska 19-20 kwietnia 2017 r. na grupie 517 osób w wieku 15-45 lat.

Huawei to czołowy podmiot w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) na świecie. Na rynku konsumenckim Huawei jest jednym z kluczowych producentów smartfonów w Polsce, który to rynek należy do grona pięciu strategicznych rynków dla koncernu na świecie (wg Huawei Global Analyst Summit 2017). Huawei wprowadził w ostatnim czasie na rynek multimedialne tablety MediaPad M3 lite i rodzinną linię tabletów T3.

(ISBnews)