Po seniorach na celowniku akwizytorów kobiety w ciąży

autor: Klara Klinger, Patrycja Otto27.02.2018, 07:25; Aktualizacja: 27.02.2018, 07:58
Najaktywniej na zajęciach działają przedstawiciele handlowi banków krwi pępowinowej

Najaktywniej na zajęciach działają przedstawiciele handlowi banków krwi pępowinowejźródło: ShutterStock

Przedstawiciele handlowi wykorzystują do prezentacji swoich usług zajęcia dla kobiet w ciąży.

Po seniorach przyszła kolej na kobiety w ciąży, które stały się ważnym targetem dla firm sprzedających nie tylko krew pępowinową, ale też wózki, butelki, smoczki czy foteliki. Produkty są im oferowane podczas zajęć z pierwszej pomocy dla maluchów czy w szkołach rodzenia. Na razie jeszcze nikt nie skarży się na namolne zachowanie przedstawicieli handlowych. Miejscy rzecznicy konsumentów uważają jednak, że to tylko kwestia czasu.

Szantaż emocjonalny

Znany szpital publiczny w stolicy. Grupie kobiet w ciąży i ich partnerom ratownik medyczny na zajęciach z pierwszej pomocy dla dzieci opowiada, w czym powinno się wozić dziecko w samochodzie – prezentując przy okazji fotelik z logo marki, którą ma też na swojej koszulce. Stoisko handlowe firmy znajduje się tuż za drzwiami.


Pozostało 89% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie