68 proc. pytanych przez United Surveys w sondażu dla DGP i RMF FM zadeklarowało, że stara się ograniczyć kupowanie produktów firm, które nadal działają w Rosji. Nie robi tego 21 proc., a prawie 11 proc. nie ma zdania w tej sprawie.
Nawoływania do bojkotu widzimy w mediach społecznościowych. Łatwo można w nich znaleźć listy firm, które nie wycofały się z Rosji, i informacje, jakie ich produkty są sprzedawane na polskim rynku.
Szczegółowe wyniki sondażu pokazują, że najbardziej skłonni do takiej formy wspierania Ukrainy są wyborcy opozycji. Robi to 77 proc., podczas gdy w przypadku wyborców obozu rządowego - 61 proc. Najmniejsza skłonność do bojkotu jest wśród osób niezdecydowanych, na kogo oddać swój głos.
Pozostało
74%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama