Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Kraków, Gdańsk, Warszawa: miasta wydają miliony na budowanie wizerunku

Warszawa Hasło: Zakochaj się w Warszawie Koszty rocznej promocji miasta: 3,9 mln zł (2013, za: raport PRoto.pl) Hasło dla stolicy wybrało jury w 2004 roku spośród ponad 2 tys. zgłoszonych w konkursie haseł. Według badania TNS Polska z grudnia ubiegłego roku Warszawa cieszy się wśród Polaków opinią miasta, w którym żyje się najlepiej. Stolica w badaniu opinii zdobyła 118 na 300 możliwych punktów. Na drugim miejscu uplasował się Kraków, na trzecim Gdańsk.
Warszawa Hasło: Zakochaj się w Warszawie Koszty rocznej promocji miasta: 3,9 mln zł (2013, za: raport PRoto.pl) Hasło dla stolicy wybrało jury w 2004 roku spośród ponad 2 tys. zgłoszonych w konkursie haseł. Według badania TNS Polska z grudnia ubiegłego roku Warszawa cieszy się wśród Polaków opinią miasta, w którym żyje się najlepiej. Stolica w badaniu opinii zdobyła 118 na 300 możliwych punktów. Na drugim miejscu uplasował się Kraków, na trzecim Gdańsk. / ShutterStock

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej