Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kraków, Gdańsk, Warszawa: miasta wydają miliony na budowanie wizerunku

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Warszawa Hasło: Zakochaj się w Warszawie Koszty rocznej promocji miasta: 3,9 mln zł (2013, za: raport PRoto.pl) Hasło dla stolicy wybrało jury w 2004 roku spośród ponad 2 tys. zgłoszonych w konkursie haseł. Według badania TNS Polska z grudnia ubiegłego roku Warszawa cieszy się wśród Polaków opinią miasta, w którym żyje się najlepiej. Stolica w badaniu opinii zdobyła 118 na 300 możliwych punktów. Na drugim miejscu uplasował się Kraków, na trzecim Gdańsk.
Warszawa Hasło: Zakochaj się w Warszawie Koszty rocznej promocji miasta: 3,9 mln zł (2013, za: raport PRoto.pl) Hasło dla stolicy wybrało jury w 2004 roku spośród ponad 2 tys. zgłoszonych w konkursie haseł. Według badania TNS Polska z grudnia ubiegłego roku Warszawa cieszy się wśród Polaków opinią miasta, w którym żyje się najlepiej. Stolica w badaniu opinii zdobyła 118 na 300 możliwych punktów. Na drugim miejscu uplasował się Kraków, na trzecim Gdańsk. / ShutterStock
Reklama

Komentarze

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej