Reklama

Kraków, Gdańsk, Warszawa: miasta wydają miliony na budowanie wizerunku

Warszawa Hasło: Zakochaj się w Warszawie Koszty rocznej promocji miasta: 3,9 mln zł (2013, za: raport PRoto.pl) Hasło dla stolicy wybrało jury w 2004 roku spośród ponad 2 tys. zgłoszonych w konkursie haseł. Według badania TNS Polska z grudnia ubiegłego roku Warszawa cieszy się wśród Polaków opinią miasta, w którym żyje się najlepiej. Stolica w badaniu opinii zdobyła 118 na 300 możliwych punktów. Na drugim miejscu uplasował się Kraków, na trzecim Gdańsk.
Warszawa Hasło: Zakochaj się w Warszawie Koszty rocznej promocji miasta: 3,9 mln zł (2013, za: raport PRoto.pl) Hasło dla stolicy wybrało jury w 2004 roku spośród ponad 2 tys. zgłoszonych w konkursie haseł. Według badania TNS Polska z grudnia ubiegłego roku Warszawa cieszy się wśród Polaków opinią miasta, w którym żyje się najlepiej. Stolica w badaniu opinii zdobyła 118 na 300 możliwych punktów. Na drugim miejscu uplasował się Kraków, na trzecim Gdańsk. / ShutterStock
Każde z wielkich polskich miast wabi turystów, studentów, biznesmenów nie tylko lokalnymi atrakcjami, które można u nich podziwiać, ale również swoim logo, hasłem, spotem, gadżetami. Nastała bowiem moda na brand. Polskie miasta przyjęły warunki gry rynkowej i nie szczędzą grosza na marketing terytorialny. Zobacz, jak to robią i ile na to wydają.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej