Wszystkie bilety autokarowe komunikacji międzynarodowej "Sindbad", które zostały zakupione w biurach Polskiego Biura Podróży Orbis, będą realizowane zgodnie z umową. Klienci LOT-u także nie stracą swoich biletów.

Polskie Biuro Podróży Orbis złożyło do warszawskiego sądu rejonowego wniosek o ogłoszenie upadłości.

"Sindbad" zajmuje się m.in. międzynarodowymi przewozami autokarowymi; bilety na przejazd autokarami firmy można było kupować za pośrednictwem Orbisu. Firma poinformowała w środę, że klienci, którzy kupili bilety w biurach PBP Orbis mogą kontaktować się bezpośrednio z infolinią PBP Sindbad pod numerami: 801 22 33 44 oraz 077 443 44 44.

PLL LOT, który także współpracował z Polskim Biurem Podróży Orbis poinformował PAP, że osoby, które za pośrednictwem Orbisu kupiły bilety na przelot, powinny skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Marta Marczak z biura prasowego LOT zapewniła, że turyści biletów nie stracą; będą mieli np. możliwość zmiany terminu podróży.