statystyki

Po seniorach na celowniku akwizytorów kobiety w ciąży

autor: Klara Klinger, Patrycja Otto27.02.2018, 07:25; Aktualizacja: 27.02.2018, 07:58
Najaktywniej na zajęciach działają przedstawiciele handlowi banków krwi pępowinowej

Najaktywniej na zajęciach działają przedstawiciele handlowi banków krwi pępowinowejźródło: ShutterStock

Przedstawiciele handlowi wykorzystują do prezentacji swoich usług zajęcia dla kobiet w ciąży.

Po seniorach przyszła kolej na kobiety w ciąży, które stały się ważnym targetem dla firm sprzedających nie tylko krew pępowinową, ale też wózki, butelki, smoczki czy foteliki. Produkty są im oferowane podczas zajęć z pierwszej pomocy dla maluchów czy w szkołach rodzenia. Na razie jeszcze nikt nie skarży się na namolne zachowanie przedstawicieli handlowych. Miejscy rzecznicy konsumentów uważają jednak, że to tylko kwestia czasu.

Szantaż emocjonalny

Znany szpital publiczny w stolicy. Grupie kobiet w ciąży i ich partnerom ratownik medyczny na zajęciach z pierwszej pomocy dla dzieci opowiada, w czym powinno się wozić dziecko w samochodzie – prezentując przy okazji fotelik z logo marki, którą ma też na swojej koszulce. Stoisko handlowe firmy znajduje się tuż za drzwiami.


Pozostało jeszcze 89% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie