W czołówce najpopularniejszych stron Facebooka są marki giełdowych spółek, takie jak np. Paczkomaty, Cropp czy Danio – wynika z najnowszych badań PBI/ Gemius Megapanel.

Według raportu w czerwcu 2009 roku w Polsce było 1,3 mln użytkowników tego popularnego portalu społecznościowego. W rok później – w czerwcu 2010 roku – liczba ta wystrzeliła do 6,4 mln.

Szereg polskich firm zaczęło wykorzystywać portal w celach marketingowych; niektóre firmy mają na Facebooku zarejestrowanych prawie 200 tysięcy fanów.

Spośród firm na polskiej stronie Facebooka największą aktywność wykazał francuski koncern Danone, którego reklama „Mały Głód”, zachęcająca do kupna jogurtu Danio, trafiła do przekonania niemal 180 tys. fanów ( 179 487 osób na dzień 20 września).

Znaczną liczbę zwolenników zgromadziły na Facebooku także Paczkomaty 24/7, firma usług pocztowych oraz marka odzieżowa Cropp, które posiadają – odpowiednio – około 177 tys. i 156 tys. fanów.