Najważniejsi światowi eksperci z dziedziny projektowania doświadczeń przyjadą w kwietniu do stolicy Polski. Wśród nich między innymi Michael Smuga z Microsoft, Josh Payton z Huge oraz Tracy Bacenas - dwukrotnie nominowana do nagrody Emmy montażystka filmowa i telewizyjna.
ikona lupy />
Projektanci doświadczeń ze wszystkich kontynentów wkrótce w Warszawie / Media / Ing. Schieder Markus

UX Poland to jedna z najważniejszych konferencji, dotyczących projektowania doświadczeń w Europie. Co roku staje się okazją do spotkania i wymiany doświadczeń dla setek projektantów z całego świata.
W tym roku do Warszawy przyjadą m.in.:
• Josh Payton z Huge – największej w USA agencji, zajmującej się projektowaniem doświadczeń
• Mike Smuga z Microsoft, gdzie pracował m.in. przy Hololens
• Nathan Sheedroff – szef MBA dla projektantów w California College of the Arts
• Toby Sterrett – senior UX designer w Simple Bank, który jest wzorem bankowości internetowej na całym świecie
• Hammad Khan – wiceprezes Bank od Rijad odpowiedzialny za customer experience i service design
• Tracy Bacenas - dwukrotnie nominowana do nagrody Emmy niezależna konsultantka
• Andrea Picchi, mobile&wearable designer, który pracował m.in. dla Ryanair
• Werner Purchert - digital experience strategist w Delloite








ikona lupy />
UX Poland - Join The Experience / Dziennik Gazeta Prawna

Na konferencji nie zabraknie także rodzimych ekspertów, których reprezentować będzie między innymi Tomasz Pactwa, Dyrektor Biura Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, który poruszy temat smart cities.

Uczestnicy konferencji będą przez cztery dni pogłębiać praktyczną wiedzę na temat projektowania doświadczeń i poznawać rozwiązania wdrażane przez kolegów po fachu na innych kontynentach.

W pierwszym dniu konferencji odbędzie się Experience Showroom – seria skondensowanych, kilkunastominutowych wystąpień, w których praktycy z Polski i ze świata przedstawią wdrożone rozwiązania z zakresu UX. To nowa formuła, pozwalająca uczestnikom poznać prawdziwe wyzwania i sposoby ich rozwiązywania w praktyce, nie tylko w teorii.

Dwa kolejne dni wypełnione będą warsztatami, podczas których zainteresowani będą mogli swobodnie dzielić się doświadczeniami. Największy nacisk położony zostanie na praktykę, pożyteczną wiedzę, omawianie konkretnych, gotowych do wdrożenia rozwiązań.
Na ostatni dzień konferencji zaplanowano serię dziewięciu inspirujących wykładów, ukazujących międzynarodowe trendy w branży UX.

Konferencja będzie się odbywać pod hasłem Experience Everywhere, podkreślając tym samym coraz bardziej widoczny na świecie trend: podczas, gdy większość usług ulega digitalizacji, projektowanie doświadczeń przenosi się z trybu online do świata rzeczywistego, skupiając się na doświadczeniach ludzi (Human Experience).

Partnerami konferencji UX Poland 2015 są m.in. MasterCard, Microsoft, Asseco, Kina’ole, UXPin, Brand24 oraz UXeria. Wydarzenie rozpocznie się 20 kwietnia i potrwa do 23 kwietnia 2015 roku. Szczegółową agendę wydarzenia i bilety można znaleźć pod adresem www.uxpoland.com.