1 marca startuje konkurs Samorządowy lider komunikacji i promocji organizowany przez redakcję Dziennika Gazety Prawnej. W tej edycji konkursu postanowiliśmy skupić się na kampaniach promocyjnych i komunikacyjnych, czyli działaniach, za pomocą których samorząd stara się dotrzeć do odbiorców (mieszkańców lub ich wybranej grupy, przedsiębiorców, interesantów, inwestorów, innych samorządów, władzy centralnej etc.) z konkretnym komunikatem. Jeśli Państwa jednostka próbowała przekonać do segregacji śmieci lub angażowania się w wolontariat i taka kampania miała wspólne hasło czy przekaz, to kwalifikuje się do naszego konkursu, nieważne ile elementów w sobie łączyła (np. film promocyjny, plakaty, czy performance).
Do konkursu zapraszamy samorządy wszystkich poziomów – gminy, powiaty i województwa. Nawet gmina licząca 5 tys. mieszkańców ma szansę wygrać z 3-milionowym województwem – najważniejszy jest pomysł!
Do udziału w konkursie mogą się zgłaszać:
• gminy wiejskie,
• gminy miejsko-wiejskie,
• gminy miejskie do 100 tys. mieszkańców,
• gminy miejskie powyżej 100 tys. mieszkańców,
• powiaty
• urzędy marszałkowskie