statystyki

Referendum: Dostaliśmy demokratyczną nauczkę

autor: Grzegorz Osiecki07.09.2015, 07:41; Aktualizacja: 07.09.2015, 08:43
Na zorganizowanie głosowania wydano prawie 100 mln zł

Na zorganizowanie głosowania wydano prawie 100 mln zł

Plebiscyt okazał się porażką. Ani partyjny, ani obywatelski, utonął w parlamentarnej kampanii wyborczej

Ponad 100 podmiotów zgłosiło się do prowadzenia kampanii referendalnej. Mimo to była ona słabo widoczna, prowadzona głównie w ramach bezpłatnych audycji w mediach publicznych. A i te często były emitowane w porach słabej oglądalności, w okolicach godz. 7 czy przed 15. Mniejsze organizacje próbowały docierać do Polaków bezpośrednio lub przez internet. Ruch Obywatelski na rzecz Jednomandatowych Okręgów Wyborczych (RO JOW) emitował spoty także w sieci, gdzie miały ponad milion odsłon.


Pozostało 87% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie