2004
Styczeń - notujemy rekord sprzedaży: ponad 200 tys. sprzedanych egzemplarzy za sprawą płyty o rozliczeniach rocznych PIT.
Kwiecień - GazetaPrawna.pl umożliwia swoim czytelnikom dokonywanie płatności za pomocą karty kredytowej. Redakcja buduje serwis poświęcony Unii Europejskiej, zawierający między innymi Dzienniki Urzędowe UE.
Czerwiec - na witrynie pojawiają się cenione przez odbiorców opracowania tematyczne, poświęcone szczególnie interesującym czytelników, "gorącym" kwestiom (Kompendium Księgowego, VAT 2004, Vademecum Menedżera).
Wrzesień, Październik - zmiany merytoryczne i edytorskie w "Gazecie Prawnej". Rozwijamy tematykę gospodarczą i giełdę, a także publikujemy więcej informacji społeczno-politycznych.
2005
Styczeń – wydawca „Gazety Prawnej” – Grupa Wydawnicza INFOR staje się spółką akcyjną.
Marzec – po raz trzeci z rzędu „Gazeta Prawna” organizuje z TVP1 akcję „Dzień z PIT-em”.
Wrzesień – internetowe wydanie „Gazety Prawnej” pozostawia w tyle konkurencję – od drugiego w zestawieniu internetowego wydania „Parkietu” e-GP ma 10 razy więcej prenumeratorów.
Listopad – zmiany kadrowe – redaktorem naczelnym dziennika zostaje Jarosław Sroka.
Biuro Reklamy “Gazety Prawnej” uznano za najlepsze wśród dzienników w trzeciej edycji prestiżowego badania dotyczącego satysfakcji klienta z obsługi. Badanie przeprowadził Millward Brown SMG/KRC na zlecenie "Media i Marketing Polska".
Grudzień - „Gazeta Prawna” coraz chętniej cytowana – media cytowały ją 179 razy, podczas gdy rok wcześniej cytowań było 82.
Średnia sprzedaż ”Gazety Prawnej” w 2005 roku wyniosła 82 065 egz. i była wyższa niż w 2004 roku o 1,9 proc.
2006
Styczeń - w prestiżowym i ogólnoświatowym mechanizmie indeksowania stron internetowych GazetaPrawna.pl plasuje się w czołówce polskich witryn objętych badaniem prowadzonym przez Google.
Luty - ukazuje się całkowicie odmieniona “Gazeta Prawna” – zmienia się logo, layout i układ merytoryczny dziennika.
Kwiecień - rusza pierwsze internetowe radio informacyjne – RadioINFOR.pl, w którym można znaleźć informacje prawno – gospodarcze, porady oraz przyjazną muzykę. Gazeta Prawna jest partnerem merytorycznym radia.
Strona internetowa dziennika gazetaprawna.pl została wybrana Witryną Roku w konkursie WebStar w kategorii stron poświęconych biznesowi.
2007
„Gazeta Prawna” jest trzecim co do wielkości dziennikiem ogólnopolskim w kraju. Jej sprzedaż egzemplarzowa w styczniu wyniosła 93 tys. egz.
Zmienia się makieta i zawartość merytoryczna “Gazety Prawnej”. Wzbogacamy dodatki merytoryczne o nowe treści. Redaktorem naczelnym zostaje Robert Lidke.
Kwiecień – „Gazeta Prawna” jest najczęściej cytowanym dziennikiem biznesowo-ekonomicznym.
2008
W styczniu Grupa Wydawnicza INFOR S.A. zmieniła nazwę na INFOR PL S.A. Od 1 lipca rozpoczęła działalność spółka INFOR Biznes Sp. z o.o., wydawca „Gazety Prawnej”.
Październik - „Gazeta Prawna” ukazuje się w dwóch kolorach: żółtym i łososiowym. Jej integralną częścią jest forsal.pl – grzbiet w nowym kolorze skierowany do czytelników zainteresowanych gospodarką i rynkiem finansowym.