Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Zakupy 2.0: nowe technologie zmieniają sposób kupowania

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Smartfony, tablety... Tablety, smartfony, aplikacje i fotokody, a do tego coraz powszechniejszy i szybszy Internet, powodują, że klienci już niemal w każdej chwili mogą sprawdzić dowolny produkt pod kątem ceny, opinii i komentarzy wśród innych kupujących. Uzbrojony w wyszukiwarki i porównywarki w niepozornym smartfonie klient, nie kupuje pod wpływem porad sprzedawcy w sklepie – kupuje pod wpływem tego, co znajdzie na temat danego produktu w sieci. Nowe technologie wyraźnie zmieniają oblicze handlu.
Smartfony, tablety... Tablety, smartfony, aplikacje i fotokody, a do tego coraz powszechniejszy i szybszy Internet, powodują, że klienci już niemal w każdej chwili mogą sprawdzić dowolny produkt pod kątem ceny, opinii i komentarzy wśród innych kupujących. Uzbrojony w wyszukiwarki i porównywarki w niepozornym smartfonie klient, nie kupuje pod wpływem porad sprzedawcy w sklepie – kupuje pod wpływem tego, co znajdzie na temat danego produktu w sieci. Nowe technologie wyraźnie zmieniają oblicze handlu. / ShutterStock

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej