Reklama

Zakupy 2.0: nowe technologie zmieniają sposób kupowania

Smartfony, tablety... Tablety, smartfony, aplikacje i fotokody, a do tego coraz powszechniejszy i szybszy Internet, powodują, że klienci już niemal w każdej chwili mogą sprawdzić dowolny produkt pod kątem ceny, opinii i komentarzy wśród innych kupujących. Uzbrojony w wyszukiwarki i porównywarki w niepozornym smartfonie klient, nie kupuje pod wpływem porad sprzedawcy w sklepie – kupuje pod wpływem tego, co znajdzie na temat danego produktu w sieci. Nowe technologie wyraźnie zmieniają oblicze handlu.
Smartfony, tablety... Tablety, smartfony, aplikacje i fotokody, a do tego coraz powszechniejszy i szybszy Internet, powodują, że klienci już niemal w każdej chwili mogą sprawdzić dowolny produkt pod kątem ceny, opinii i komentarzy wśród innych kupujących. Uzbrojony w wyszukiwarki i porównywarki w niepozornym smartfonie klient, nie kupuje pod wpływem porad sprzedawcy w sklepie – kupuje pod wpływem tego, co znajdzie na temat danego produktu w sieci. Nowe technologie wyraźnie zmieniają oblicze handlu. / ShutterStock
Zakupy w epoce szybkiego Internetu, dostępnego w każdym miejscu i o każdej porze dzięki przenośnym urządzeniom noszonym w kieszeni, zmieniają zachowania nas, klientów, a sprzedawców zmuszają do podążania za naszymi portfelami wszędzie tam, gdzie klikamy "kupuję". Zobacz, czy robisz zakupy, stosując showroomingu, przez co wywołujesz efekt ROPO.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Zapisz się na newsletter
Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Drukuj
Skopiuj link

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej