Zarzutów ze skarg obywateli nie można traktować wybiórczo Naczelny Sąd Administracyjny uznał, że rzecznik praw pacjenta nie może ustosunkowywać się jedynie do części wniosku pacjenta i pomijać reszty.... 3 grudnia 2024, 22:40 Przepełniona skrzynka e-mail nie zwalnia urzędu z obowiązków Skutki błędów, trudności czy nieprawidłowości w zakresie obsługiwania przez sąd systemów służących do oficjalnej komunikacji nie mogą być... 23 lipca 2024, 14:49 Dostęp do informacji publicznej. Organ nie może się zasłaniać niewłaściwą konfiguracją e-maila Sygnalizowane przez organ problemy techniczne w ustaleniu wpływu wniosku nie mogą szkodzić stronie, która dochowując należytej staranności zwraca... 28 stycznia 2023, 09:38 Najpierw dostęp do informacji publicznej, potem zapłata Udostępnienia informacji publicznej nie można uzależniać od wcześniejszego pokrycia kosztów związanych ze skopiowaniem dokumentów na nośnik... 14 września 2021, 07:53 Gra w informację publiczną. Jak podmioty utrudniają dostęp do niej Czy więzienie za uporczywe uchylanie się od wypełniania prawa to za dużo? 3 sierpnia 2021, 07:58 Duża liczba wniosków o 500+ nie może być usprawiedliwieniem dla bezczynności Sytuacja, w której rodzic czeka ponad rok na rozstrzygnięcie wojewody w sprawie dotyczącej 500+ na dziecko, podważa zaufanie do organów... 28 kwietnia 2021, 16:00 Tajemnicza skarga nadzwyczajna. Czy można poznać treść wystąpienia do SN? Czy obywatel ma prawo wiedzieć, co prokurator napisał, występując do SN? Na to pytanie będzie musiał odpowiedzieć Naczelny Sąd Administracyjny. 27 kwietnia 2021, 07:49 Nawet błędnie zaadresowany wniosek wymaga odpowiedzi 26 maja 2020, 08:06 Zapisz się na newsletter Zgłoś błąd na stronie