Infor Biznes - logo

Cennik formatów reklamowych

CPM

Cena RC za 1 000 odsłon bez cappingu (ewentualne dopłaty podane są na dole strony)
Wszystkie ceny obejmują emisję na desktop i mobile (dla każdego formatu desktop, emisja na mobile ukazuje się zawsze w postaci rectangla)

RON ROS SG SEKCJE / PAKIETY
emisja na wszystkich serwisach
(dziennik.pl, gazetaprawna.pl,
forsal.pl, infor.pl)
emisja na wybranym serwisie emisja na stronach
głównych serwisów
emisja na wybranych sekcjach
serwisów lub w ramach
predefiniowanych pakietów
(patrz tabela poniżej)
Rectangle 300x250 130 zł 135 zł 140 zł 145 zł
Halfpage 300x600 160 zł 165 zł 170 zł 175 zł
Double Billboard 750x200 160 zł 165 zł 170 zł 175 zł
Triple Billboard 750x300 170 zł 175 zł 180 zł 185 zł
Wideboard 970x200 175 zł 180 zł 185 zł 190 zł
Double Wideboard 970x300 180 zł 185 zł 190 zł 195 zł
Mega Double Wideboard 1140x300px 200 zł 205 zł 210 zł 215 zł
Megaboard 1140x600px 220 zł 225 zł 230 zł 235 zł
Multiscreening (750x200 / 750x300 / 970x200 / 970x300 /1140x300/ 1140x600 + tapeta) 210 zł 215 zł 220 zł 225 zł
Panel 300* 1140x300px 200 zł
Panel 600* 1140x600px 220 zł
Main Branding (Belka Ekspand)** 1920x100 (450px po rozwinięciu) 210 zł 215 zł 220 zł 225 zł
Sticky Ad / Scroller*** 320x50px 180zł 185 zł 190 zł 195 zł
Mix formatów (Rectangl, Halfpage, Double Billboard) 300x250 + 300x600 + 750x200 150 zł 160 zł 165 zł 170 zł

* emisja wyłącznie na stronach głównych serwisów (między modułami redakcyjnymi)
** format emitowany wyłącznie na desktop
*** format emitowany wyłącznie na mobile


Pakiet Biznes: Pakiet Auto: Pakiet Ekologia: Pakiet księgowość:
forsal.pl/biznes forsal.pl/motoforsal forsal.pl/biznes/ekologia ksiegowosc/infor.pl
forsal.pl/gospodarka mojafirma.infor.pl/moto/ serwisy.gazetaprawna.pl/ekologia ksiegowosc-budżetowa/infor.pl
forsal.plfinanse auto.dziennik.pl infor.pl/biura-rachunkowe
mojafirma.infor.pl Paket Nieruchomości: infor.pl/kalkulatory
księgowość.infor.pl Pakiet Lifestyle: mojafirma.infor.pl/nieruchomosci infor.pl/wskazniki
infor.pl/biura-rachunkowe forsal.pl/lifestyle serwisy.gazetaprawna.pl/nieruchomości infor.pl/akty-ujednolicone
kadry.infor.pl kultura.gazetaprawna.pl forsal.pl/nieruchomosci infor.pl/dzienniki-ustaw
podatki.gazetaprawna.pl serwisy.gazetaprawna.pl/turystyka nieruchomosci.dziennik.pl infor.pl/terminarz
biznes.gzetaprawna.pl kobieta.dziennik.pl druki.infor.pl
gazetaprawna.pl/firma-i-prawo rozrywka.dziennik.pl Pakiet Turystyka: pkwiu.infor.pl
prawo.gazetaprawna.pl sport.dziennik.pl serwisy.gazetaprawna.pl/turystyka podatki.gazetaprawna.pl
serwisy.gazetaprawna.pl/msp film.dziennik.pl forsal.pl/lifestyle/turystyka serwisy.gazetaprawna.pl/pit
serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera muzyka.dziennik.pl podroze/dziennik.pl gazetaprawna.pl/rachunkowosc-i-audyt
serwisy.gazetaprawna.pl/faktoring zdrowie.dziennik.pl gazetaprawna.pl/biuro-rachunkowe
serwisy.gazetaprawna.pl/orzeczenia podroze.dziennik.pl Pakiet Przemysł:
serwisy.gazetaprawna.pl/pit kultura.dziennik.pl forsal.pl/biznes/przemysl Pakiet Kadry:
gazetaprawna.pl/rachunkowosc-i-audyt forsal.pl/biznes/energetyka kadry.infor.pl
gazetaprawna.pl/biuro-rachunkowe Pakiet Technologie: forsla.pl/transport praca.gazetaprawna.pl
gospodarka.dziennik.pl serwisy.gazetaprawna.pl/nowe-technologie serwisy.gazetaprawna.pl/emerytury-i-renty
forsal.pl/biznes/telekomunikacja Pakiet Zdrowie: serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera
Pakiet Samorząd: forsal.pl/lifestyle/technologie zdrowie.dziennik.pl forsal.pl/praca
serwisy.gazetaprawna.pl/samorzad technologia.dziennik.pl kobieta.dziennik.pl
serwisy.gazetaprawna.pl/eduacja wiadomości.dziennik.pl/media serwisy.gazetaprawa.pl/zdrowie Pakiet Prawo:
seriwsy.gazetaprawna.pl/zdrowie forsal.pl/lifestyle/zdrowie gzetaprawna.pl/firma-i-prawo
samorzad.infor.pl serwisy.gazetaprawna.pl/aplikacje
Pakiet Transport: sewisy.gazeaprawna.pl/poradnik-konsumenta
serwisy.gazetaprawna.pl/transport infor.pl/prawo
forsal.pl/transport forsal.pl/gospodarka/prawo

Dopłaty:

  1. Targetowanie:
    • na system operacyjny: 10%
    • Geotargetowanie:
      • województwa: 20%
      • miasta: 25%
      • po IP: 30%
    • targetowanie godzinowe: 15%
    • emisja w wybranych dniach: 15%
    • targetowanie po tagach: 100%
  2. Capping:
    • cap 1/UU : 15%
    • Capping inny niż 1: brak dopłat
  3. Video w kreacji: dopłata 10%
  4. Przekroczenie dopuszczalnej wagi kreacji: za każdy 1 KB 1%